„Tesla“, laikykis: tavo žudikas iš Vokietijos netrukus taps dar stipresnis

„Tesla“, laikykis: tavo žudikas iš Vokietijos netrukus taps dar stipresnis

„Porsche Taycan“ yra vien tik elektra varomas „Performance“ klasės keturių durų sedanas. Tai vienas geriausių plačiajai rinkai skirtų elektromobilių pasaulyje, kuriam įsibėgėti iki 100 km/h greičio pakanka mažiau nei 3 sekundžių. Tačiau „Porsche“ to negana – kompanija jau ruošiasi šį 2019 m. rugsėjo mėnesį debiutavusį modelį atnaujinti.

Šiais metais bus pristatyti „Porsche Taycan 4S“, „Taycan Turbo“ ir „Taycan Turbo S“. Visus 2021 m. „Porsche Taycan“ modelius varo keturi ratai, tam panaudojant dvigubą elektrinį variklį, tačiau netrukus tikimasi pademonstruoti ir daugiau variantų, įskaitant ir pagrindinę, galiniais ratais varomą, versiją. Šių metų modelis gaus daugybę papildomų galimybių, jame galėsime rasti daug galingesnį įkroviklį, taip pat atnaujintą spalvų paletę.

Pagrindinė 2021 metų „Porsche Taycan“ naujovė bus išplėstos „FoD“ (funkcijos pagal pareikalavimą) sistemos galimybės, kurios leidžia programinei įrangai atnaujinti papildomas funkcijas automobilyje jas užsakant papildomai internetu. Galimų parinkčių sąrašą, be PIRM (intelektualaus nuotolio valdymo), papildys juostų laikymosi sistema ir „InnoDrive“ komforto modulis. Su „Porsche InnoDrive“ (PID) Weissacho inžinieriai sukūrė pagalbos sistemą, kurios galimybės gerokai lenkia kitas panašes elektronines priemones. „InnoDrive“ valdo greitėjimo ir bėgių perjungimo parametrus - informaciją gaunama iš tikslių navigacijos duomenų, todėl komforto asistentas ne tik žino viską apie maršrutą ir greičio apribojimus, bet turi tikslią informaciją apie aplinkos topografiją. Naudodamasis šiais duomenimis, jis nuolat skaičiuoja idealų važiavimo profilį, parenka optimalią pavarą ir padeda reguliuojant greitėjimą ir stabdymą.

Užsiprenumeruoti šias galimybes „Porsche Taycan“ savininkui kainuos 19,5 euro per mėnesį, arba 808 eurus neribotam laikui. Atnaujintame „Taycan“ taip pat bus pasiūlyta 320,71 eurų kainuojanti „Power Steering Plus Plus“ adaptyvi vairo stiprintuvo opcija,, „head-up“ spalvotas ekranas ir 22 kW įkroviklis (ankstesnė versija tenkinosi 11 kW). Užsisakius pneumatinę pakabą, bus galima naudotis „Smartlift“ funkcija, leidžiančia mašinai savarankiškai pakilti virš kelio nelygumų naudojant atmintyje išsaugotus geografinius žymenis. „Taycan Turbo S“ versija turės trumpesnį greitėjimo laiką - norint pasiekti 200 km/h greitį prireiks 9,6 sekundės, taigi automobilis 400 m įveiks 0,1 sekundės greičiau - per 10,7 sekundės.

„Taycan” montuojami du kvapą gniaužiantys elektriniai varikliai ir 93,4 kWh ličio jonų baterija. Kitaip tariant, Vokietijos Štutgarto-Zuffenhauseno gamyklos mokslininkai ir inžinieriai pasistengė iš peties: „4S” modelyje priekiniai ir galiniai varikliai sukuria 482 arklio galias, o „Turbo” ir „Turbo S” – net 616 arklio galių. Tiesa, teoriškai „Turbo S” galėtų „išspausti” net 750 AG. Nepaisant milžiniškos galios, „Taycan” nėra ypač efektyvus skaičiuojant nuvažiuojamą atstumą ir yra gerokai atsilikęs nuo artimiausio konkurento „Tesla S”, kadangi jo 93,4 kWh akumuliatorius pakanka nuvažiuoti tik iki 340 kilometrų. Laimė, šįkart įdiegta naujoji įkrovimo sistema leidžia vos per 20 minučių įkrauti bateriją nuo nulio iki 80 proc., tad prie įkrovimo stotelės ilgai nuobodžiauti neteks.

2021 m. „Porsche Taycan 4S“ kaina prasideda nuo 86 700 eurų, o „Taycan Turbo“ – nuo 125 tūkst. eurų, o „Taycan Turbo S“ - nuo 154 tūkstančių eurų. Bent jau kolkas, kol laukiame „Tesla Model S Plaid”, naujasis „Porshe Taycan” yra kelių karalius tarp elektrinių automobilių. Kertelė pakelta labai aukštai, telieka laukti konkurentų atsako.

Ar patiko šis įrašas? Prisidėkite prie šio ir panašių įrašų kūrimo, tapkite mūsų rėmėjais! Tai padaryti galite paspaudę čia.
Temos: Tesla

Komentarai

Kol kas komentarų nėra.

Daugiau naujienų