„Toyota“ tapo kliedinčiu senoliu: aiškina, kad hibridai sėkmingai kovos su elektromobiliais

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Repudiandae velit quae consequuntur vitae, nisi suscipit, est beatae?

„Toyota“ tapo kliedinčiu senoliu: aiškina, kad hibridai sėkmingai kovos su elektromobiliais Photo caption

„Toyota“ ir toliau laikosi savo absurdiško tikėjimo, kad baterijomis varomi elektromobiliai nėra neišvengiama ateitis. Kompanijos atstovai įsitikinę, kad hibridiniai ir hidrogeno dalelėmis varomi automobiliai išliks konkurencingi dar bent 30 metų.

Metų metus Japonų gamintojas investavo į vandenilio kuro elementus bei hibridines transporto priemones, taip visiškai ignoruodami elektrinius automobilius. Įdomu ir tai, jog ne patys palankiausi komentarai nuolatos atskriedavo net ir iš paties „Toyota“ vadovo Akio Toyoda, kuris dar visai neseniai paskleidė ir melagingos informacijos apie elektromobilius.

Įdomu ir tai, jog „Toyota“ dar praėjusiais metais skelbė, jog ketina spartinti elektromobilių kūrimo planus, tačiau jie ir toliau laikosi nuomonės, kad vandenilinio kuro bei hibridiniai automobiliai vis dar yra sprendimo dalis, nors jie ir naudoja iškastinį kurą. Kaip jau minėjome, bendrovės atstovų įsitikinimu, tai vis dar bus svarbus veiksnys per artimiausius 30 metų.

Atsakant į investuotojų užduotus klausimus apie baterijomis varomus automobilius, „Toyota“ direktorius Shigeki Terashi tik dar kartą patvirtino tą pačią kompanijos teoriją apie iškastiniu kuru varomus automobilius. Kalbėdamas su „Bloomberg“, jis teigė, kad iki 2050 metų tokio tipo automobiliai ir toliau išliks konkurencingi, įskaitant ir hibridines transporto priemones.

Negana to, „Toyota“ vykdomieji direktoriai pasinaudojo proga ir vėl skleisti klaidingą informaciją apie baterijomis varomus elektromobilius, teigdami, kad žaliavų naudojimas gaminant baterijas gali būti labiau taršūs nei patys vidaus degimo varikliai. Šis pareiškimas buvo pasakytas neminint to, kad žaliavos, panaudotos baterijų gaminimui, gali būti perdirbtos, o vidaus degimo variklyje sudegęs kuras tampa kenksmingomis išmetamosiomis dujomis.

Neseniai atliktas tyrimas lygino baterijomis varomus ir benzinu varomus automobilius, parodė, kad net įtraukiant žaliavų išgavimą, baterijomis varomi elektromobiliai yra šimtus kartų mažiau taršūs nei benzininiai automobiliai.

Ir nors „Toyota“ ir toliau pasitaikius menkiausiai progai šmeižia elektromobilius, kompanijos atstovai neseniai paskelbė planus Jungtinėse Amerikos Valstijose paleisti baterijomis varomus elektromobilius, tačiau atrodo, kad tai darytų nelabai noriai. Gamintojas dar šiemet ketina pristatyti pirmuosius du savo elektromobilius, bet net ir šiuo atveju sugebėjo pareklamuoti hibridinius produktus.

„Toyota“ atrodo, lyg saugotų savo turtą, kas pagrinde ir yra vidaus degimo varikliai. Sunku būtų nesutikti, jog tokia bendrovės strategija yra ganėtinai graudi – kompanijos atstovai nuolat skleidžia melagingą ir klaidinančią informaciją tam, jog apsaugotų savo verslą. Žinoma, labai tikėtina, kad ateityje jų nuomonė pasikeis, kai neišvengiamai vartotojai kryps link elektromobilių, tačiau manoma, kad tuomet jau bus per vėlu.

Error occurred