Vokietijos automobilių rinkoje vyksta nematyti dalykai: elektromobilių milžinė nepaiso jokių deficitų ir fiksuoja neįtikėtinus pardavimus

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit. Repudiandae velit quae consequuntur vitae, nisi suscipit, est beatae?

Vokietijos automobilių rinkoje vyksta nematyti dalykai: elektromobilių milžinė nepaiso jokių deficitų ir fiksuoja neįtikėtinus pardavimus Photo caption

Praėjusį mėnesį „Tesla“ buvo sėkmingiausia elektromobilių gamintoja Vokietijoje, elektromobiliams toliau didinant rinkos dalį didžiausioje Europos transporto priemonių rinkoje. Remiantis KBA automobilių priežiūros tarnybos duomenimis, „Tesla“ naujų automobilių pardavimas išaugo 234 proc., kai bendra Vokietijos automobilių rinka smuko 32 procentais (iki 198 258 naujų registracijų 2021 m. lapkritį).

Gamybos kliūtys, kurias sukelia pasaulinis mikroschemų trūkumas, ir toliau slegia tiekimą pardavimų atstovams. „Mes niekada anksčiau nebuvome patyrę tokios situacijos. Klientai nori pirkti automobilius, bet kai kurie gamintojai tiesiog negali jų pristatyti“, - sakė Reinhardas Zirpelis, VDIK importuotojų asociacijos prezidentas.

Lapkričio mėnesį „Tesla“ rinkos dalis Vokietijoje sudarė 2,8 proc., taip viršydama „Toyota“ (2,6 proc.), „Tesla“ naujų automobilių pardavimas (5633) viršijo „Porsche“ naujų automobilių pardavimą, kuris sumažėjo 11 procentų (iki 2460 parduotų automobilių Vokietijos rinkoje). Naujojoje „Tesla“ gamykloje netoli Berlyno gamybą planuojama pradėti gruodį, o tai sumažins automobilių gamintojo priklausomybę nuo importo iš JAV ir Kinijos gamyklų.

Naujasis „Volvo“ prekės ženklas „Polestar“ taip pat turėjo naudos iš Vokietijos visiškai elektrinių transporto priemonių bumo, nes šio ženklo transporto priemonių registracija išaugo net 105 procentais (iki 234 parduotų automobilių lapkritį).

Bendras elektra varomų automobilių pardavimas Vokietijoje lapkritį išaugo 39 procentais iki 40 270 vienetų, įkraunamomis baterijomis varomiems automobiliams tenka 20,3 procento rinkos dalis. Hibridinių automobilių registracija sumažėjo 8,9 proc., bendrai jų dalis šalies rinkoje lapkritį sumažėjo 14,1 proc.

Dyzelinių automobilių pardavimai sumažėjo 56 procentais (sudarė 15,8 procento bendros pardavimų rinkos), o benzininių transporto priemonių pardavimai smuko 44 procentais, šių automobilių dalis bendroje pardavimų rinkoje apėmė 33,3 procento.

Pardavimai verslo klientams sumažėjo 31 proc., o privati ​​paklausa sumažėjo 33 proc. Tarp prekių ženklų, kurių pardavimai sumažėjo daugiausiai, buvo „Mazda“, fiksavusi 59 proc. pardavimo apimčių kritimą; „Ford“ (pardavimai sumažėjo 55 proc.); „Nissan“ – 49 proc.; „Citroen“ – 47 proc.; ir Jaguar – 46 proc.

Vokietijoje naujų „Audi“ registracijų praėjusį mėnesį sumažėjo 45 proc., o „VW“ bendros prekinio ženklo pardavimų apimtys sumažėjo 42 proc., „Toyota“ pardavimų - 40 proc. „Mercedes-Benz“ išgyvenimo 37 proc. pardavimų „susitraukimą“, BMW – 32 proc., „Peugeot“ – 31 proc., o „Opel“ – 29 proc.

Korėjos prekės ženklai „Hyundai“ ir „Kia“ ir toliau atlaiko lustų krizę geriau nei dauguma konkurentų. „Kia“ pardavimai nepakito, o „Hyundai“ naujų automobilių registracijų skaičius Vokietijoje lapkritį sumažėjo tik 1,1 proc.

Tarp prekių ženklų, kurie paskelbė teigiamus rezultatus, buvo „Mitsubishi“ (šio prekinio ženklo registracijos išaugo 18 proc.) ir „Mini“ – (užfiksavęs 9 proc augimą). Per lapkritį bendras automobilių registracijų skaičius Vokietijoje sumažėjo 8,1 proc., iki 2,39 mln. naujai užregistruotų transporto priemonių.

VDIK prognozuoja, kad per visus metus bus parduota 2,6 mln. lengvųjų automobilių, ty 300 000 mažiau nei 2020 m., o 2021 m. paklausa atsigaus ir padidės 15 procentų - iki maždaug 3 mln. automobilių.

Error occurred