Vos 6000 eurų kainuojantis „Citroën” elektromobilis pastebėtas Kinijos gatvėse

Vos 6000 eurų kainuojantis „Citroën” elektromobilis pastebėtas Kinijos gatvėse

Prancūzijos automobilių gamintojas „Citroën” šiemet pradėjo itin mažo elektromobilio „Ami” gamybą. Kompanija naująją transporto priemonę pradėjo reklamuoti dar birželį, o kai kuriose Europos dalyse, išskyrus Jungtinę Karalystę, juo jau pradėta prekiauti.

Tačiau panašu, kad prancūzai turi kur kas didesnių ambicijų ir nesiruošia apsiriboti Europos rinka. Vienas Kinijoje populiaraus socialinio tinklo „Weibo” vartotojas užfiksavo „Ami” riedantį Uhano miesto, kuriame, kaip manoma, prasidėjo koronaviruso pandemija, gatvėmis. Kadangi automobilio ratai ir kėbulas turėjo daugybę ryškių akį traukiančių raudonų akcentų, spėjama, jog tai buvo vykusi reklaminė akcija. Automobiliuką kaipmat apspito vietiniai gyventojai ir pradėjo fotografuoti.

Sunku nesutikti, kad „Ami” atrodo išties įdomiai. Didelis priekinis stiklas ir panoraminis stoglangis užtikrina gerą matomumą ir greičiausiai padeda išvengti klaustrofobijos pojūčių. Automobilyje telpa vos du žmonės ir jame nėra atskiros bagažinės, palikta tik šiek vietos daiktams už galinių sėdynių.

Iš techninės pusės „Citroën” mažylis palyginus neįspūdingas. Gamintojas automobilį aprūpino 6kW galios elektriniu varikliu ir 5,5kWh talpos baterija. Tai leidžia išvystyti 45 km/h greitį ir nuvažiuoti 70km. Kad šie skaičiai nėra įspūdingi, sutinka ir pati bendrovė, tačiau didelių greičių ir nuvažiuojamo atstumo „Ami” ir nereikia - jis reklamuojamas kaip nebrangi, manevringa ir ekologiška susisiekimo priemonė dideliuose miestuose. Tik pagalvokite - „Citroën Ami” sveria vos 485 kg, o kėbulo ilgis neviršija 2,4 metro. Dėl šios priežasties Prancūzijoje jį galima vairuoti nuo 14, o Vokietijoje - nuo 15 metų amžiaus.

Pirkėjams suteikiamos plačios dizaino suasmeninimo galimybės, o komplektacijoje nemokamai pridedamas įkrovimo laidas, kurį galima prijungti prie įprasto 220V elektros lizdo. Deklaruojama, jog baterija visiškai įkraunama vos per 3h, „Ami” taip pat suderinamas su Europoje sparčiai besiplečiančiu įkrovimo stotelių tinklu.

Tačiau geriausia dalis yra „Citroën Ami” kaina. Ji Europos rinkoje siekia 6000 eurų, tačiau Prancūzijoje valstybė subsidijuoja 900 eurų, todėl ten „Ami” tekainuoja 5100 eurų. Kol kas neaišku, kada „Citroën” planuoja pradėti „Ami” prekybą Kinijoje, tačiau neatmetama galimybė, jog jis šioje rinkoje dėl konkurencijos iš galybės vietinių gamintojų gali būti pardavinėjamas už dar patrauklesnę kainą.

Ar patiko šis įrašas? Prisidėkite prie šio ir panašių įrašų kūrimo, tapkite mūsų rėmėjais! Tai padaryti galite paspaudę čia.

Komentarai

Kol kas komentarų nėra.

Daugiau naujienų