Pagal dabartinį pasiūlymą iš Kinijos importuojamiems elektra varomiems automobiliams būtų taikomi iki 37,6 proc. muitai. Tačiau Komisija svarsto galimybę „Volkswagen“ ir BMW priskirti bendradarbiaujančioms bendrovėms, todėl joms būtų taikomas mažesnis tarifas, siekiantis 20,8 proc.

Jau daugiau nei mėnesį sprendžiant šį klausimą, Kinija oficialiai pateikė skundą Pasaulio prekybos organizacijai dėl Europos Sąjungos sprendimo nustatyti antisubsidijų muitus Kinijoje pagamintoms elektrinėms transporto priemonėms.

Kaip teigiama Prekybos ministerijos pranešime, rugpjūčio 9 dieną Kinija kreipėsi į PPO ginčų sprendimo mechanizmą. Ji pridūrė, kad taip siekiama apsaugoti elektromobilių pramonės plėtros teises ir interesus.

„ES preliminarioje išvadoje pateiktam sprendimui trūksta faktinio ir teisinio pagrindo. Juo šiurkščiai pažeidžiamos PPO taisyklės ir pakenkiama pasauliniam bendradarbiavimui sprendžiant klimato kaitos problemas“, – sakė ministerijos atstovas.

„Raginame ES nedelsiant ištaisyti savo nusižengimą ir kartu apsaugoti Kinijos ir ES ekonominį ir prekybinį bendradarbiavimą bei elektromobilių tiekimo grandinės stabilumą“, – pridūrė atstovas spaudai.

Pastaraisiais mėnesiais Pekino santykiai su Europos Sąjunga pasiekė naują žemiausią lygį, nes blokas priartino savo Kinijos politiką prie tokios linijos, kurios laikosi Jungtinės Valstijos. Kaip jau minėjome, praėjusį mėnesį ES įvedė net 37,6 proc. laikinus muitus kai kuriems iš Kinijos importuojamiems automobiliams po kelis mėnesius trukusio tyrimo dėl Kinijos valstybės pagalbos elektromobilių gamintojams.

Pekinas greitai pasmerkė šį žingsnį. Kinija jau pagrasino imtis atsakomųjų priemonių prieš Europos ūkininkus ir lėktuvų gamintojus, taip pat pradėjo antidempingo tyrimą, nukreiptą prieš Prancūzijos stipriųjų gėrimų pramonę.

guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas