Šioje dar ne itin perpildytoje, bet neabejotinai didėjančioje rinkoje naujas dalyvis paskelbė savo pasiūlymą. Įmonė vadinasi „Telo“, o jos pikapas vaizdingai vadinamas „Telo Truck“. Tai buvo „atskleista“, nors šiuo atveju tai reiškia, kad keli žmonės susibūrė ir sukūrė ne itin tikroviškai atrodančius vaizdus, kurių dalis vaizduoja sunkvežimį, o kiti – visureigį primenantį kūrinį. „Telo“ vieno puslapio svetainėje tai niekaip nepaaiškinta.
Žinoma, vos keli vaizdai nepriverčia žmonių finansuoti startuolio, todėl pikapas taip pat turi „specifikacijų“! Ir, netikėta staigmena, jau galite „iš anksto užsisakyti“ už kunigaikštišką 152 JAV dolerių sumą, kas yra maždaug 139 eurai, – tai nėra rašybos klaida, tikrai 152 JAV dolerių, o ne 150, 1500 ar 15 000 JAV dolerių.
Negalime tiksliai pasakyti, kodėl, bet galime pasakyti, kad mažai tikėtina, kad prisijungsite prie grupės ieškinio, kad susigrąžintumėte 152 JAV dolerių, jei, žinoma, toks dalykas įvyks kada nors ateityje. Jei ne, dar geriau – kas pasiges tokios sumos? Ar net atidžiai pažvelgs į „Telo“ pažadus ir kaip jie juos įgyvendina (ar neįgyvendina)? Tiesiog įdėkite 152 JAV dolerius ir, jei šis kūrinys kada nors materializuosis, turėsite galimybę jį nusipirkti.
Toks mąstymas yra skatinamas panašiose situacijose ir gana atvirai. Ir nors jums 152 JAV dolerių gali būti ne tiek daug, įmonei, įtikinančiai kelis tūkstančius žmonių pakloti tokią sumą, tai tikrai kažką reiškia.
Bet kokiu atveju, grįžkime prie sugalvoto sunkvežimio „specifikacijų“ (kiek krūva atvaizdavimų gali turėti specifikacijų). Jis yra 152 colių ilgio, bet pasižymi „standartinio pikapo talpa“, nes atrodo tikrai keistai. Jis yra 73 colių pločio ir 66 colių aukščio ir „Telo“ teigimu sveria 4400 svarų arba 2000 kg, nors ir 4400 svarų yra 1.995 kg. Na, bet kas tie 5 kg tarp draugų? Atvaizdavimai vis tiek nieko nesveria.
Vaizduose yra 60 colių sunkvežimio lova ir „erdvus keturių durų salonas penkiems keleiviams“, kurio, matyt, niekas nesugebėjo nupaišyti. Galbūt kai pakankamai žmonių „užsisakys iš anksto“, jie pamatys jau iš anksto užsisakyto daikto vidų? Pikapo lova yra išplečiama dėl specialiai sukurtos vidurinės pertvaros, kurią nulenkus, lova išplečiama į vidų.
Tai reiškia, kad galite sutalpinti 4×8 pėdų faneros lakštus, ilgas kopėčias, 9 pėdų banglentes ir didelius įrankius. Taip pat yra šoninis tunelinis skyrius, kuriame galima laikyti „vidutinio dydžio daiktus“, pvz., lagaminus ir nuotykių įrangą. Skyrių nuleidus, jis taip pat veikia kaip sėdynė. „Telo Truck“ „dizaino išskirtinis bruožas“ yra tai, koks bjaurus jis yra – atsiprašau, mes turime omenyje „ilgo, nuožulnaus priekio trūkumas“.
Pateiktame pikape taip pat yra „patentuotų baterijų paketai“, kurių bendra galia 106 kWh, ir jų „užimama erdvė optimizuota“, kad būtų pasiektas „įspūdingas 350 mylių atstumas“ (tai konvertuota kaip 550 km, nors realybėje 350 mylių yra 563 km), o jie yra „labai tinkami gamybai“, kad ir ką tai reikštų. Atvaizduoto sunkvežimio akumuliatorių įkrovimas nuo 20 % iki 80 % užtruks 20 minučių.
Dviejų variklių galia bus lygiai 500 AG (kurią „Telo“ išvertė kaip 380 kW, ir mes jaučiame, kad įmonė turėtų investuoti į geresnes konversijas, sukaupusi pinigų po pirmojo investicijų rato) kuri pasiekiama stebuklingu rašymu interneto svetainėse tikintis, kad tai prilips. Panašiu būdu, 0–60 mylių per valandą greitis bus pasiektas lygiai per 4 sekundes. Didžiausias greitis bus 125 mylių per valandą arba 200 km/h.
Bendra šio neabejotinai realaus, ne iš garų sukurto gaminio kaina yra labai šaunūs 49 999 JAV doleriai, neįskaičius mokesčių kreditų ir kitų paskatų. Jei šiuo metu jūsų kišenėje skylę degina 152 JAV doleriai, galbūt investuokite į FTX? Girdėjome, kad jiems sekasi gana neblogai. Palaukime ir pažiūrėkime, ar iš „Telo“ kas nors išaugs. Vėlgi, tai jūsų pinigai, bet nesakykite, kad neįspėjome.