Automobilių rinkoje prasidėjo kainų kovos: apie ženkliai mažinamas kainas paskelbė dar vienas gamintojas

Automobilių rinka keičiasi. Visame pasaulyje vis labiau populiarėja elektrinės transporto priemonės, o tai atsispindi ir pardavimų ataskaitose. Dabar pasirodė naujienos ir iš JAV elektromobilių milžinės „Tesla“, kuri planuoja taikyti dar agresyvesnę pardavimų strategiją.

Automobilių rinkoje prasidėjo kainų kovos: apie ženkliai mažinamas kainas paskelbė dar vienas gamintojas

Elono Musko valdoma bendrovė sumažino savo elektrinių automobilių kainas ne tik JAV ir Kinijoje, bet ir Europos rinkoje. Tokiu sprendimu „Tesla“ tikisi mesti iššūkį didiesiems automobilių gamintojams, o taip pat ir padidinti savo pardavimus. Mažesnės kainos jau taikomos „Model Y“ ir „Model 3“ modeliams, o dabar tokiu strateginiu ėjimu susigundė ir Kinijos kompanija „Xpeng“.

Kinijos bendrovės atstovai paskelbė apie nuolaidas elektromobiliams, o pirkėjai galės sutaupyti iki 5 tūkst. JAV dolerių. Pranešama, kad „Xpeng G3“ dabar siūlomas su 2 950 arba 3 690 JAV dolerių nuolaida, priklausomai kokios konfigūracijos modelį norima įsigyti. „Xpeng P5“ elektromobilis sulaukė 3 400, o „Xpeng P7“ bus siūlomas su nuolaida iki 5 300 JAV dolerių. Vienintelis gamintojo modelis, kuriam nebus taikomos jokios nuolaidos – tai „Xpeng G9“.

JAV elektromobilių milžinei sumažinus savo elektromobilių kainas išaugo ne tik pardavimai, tačiau ir anksčiau automobilius įsigijusių pirkėjų nepasitenkinimą. „Tesla“ nusprendė į tai nereaguoti, o štai kinai žengė žingsnį į priekį. Skelbiama, kad „Xpeng“ visiems, kurie įsigijo bendrovės elektromobilius per pastaruosius metus, pasiūlys pratęstą 10 metų garantiją ir 4 metus garantuos ketverių metų nemokamą techninę priežiūrą.

Vertėtų pastebėti ir tai, jog toks Kinijos bendrovės sprendimas gali simbolizuoti mažėjančią paklausą. Kol kas nėra žinoma ar tai išties esminė priežastis kodėl „Tesla“ pramintu keliu nusprendė žengti ir kitos kompanijos. „Xpeng“ nėra vienintelė Kinijos bendrovė, kuri sumažino savo modelių kainas. Tokį sprendimą priėmė ir „Aito“. Tiesa, ekspertai pastebi ir tai, jog E.Musko valdoma kompanija turi erdvės nuolaidoms, ko nebūtų galima pasakyti apie Kinijos bendroves.

Daugelis Kinijos kompanijų iš parduodamų elektrinių automobilių uždirba labai mažai arba neuždirba išvis nieko. Teigiama, jog kai kurie gamintojai net nebeegzistuotų, jeigu ne Kinijos vyriausybės taikomos subsidijos. Žinoma, didesni pardavimai gali padėti sugeneruoti papildomų pajamų, tačiau ar tai padės papildomai uždirbti?

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas