„Tesla Cybertruck“ užvaldė automobilių pasaulį audringai su daugiau nei 1,9 mln. užsakymų ir jų skaičius auga, rodo naujausia visuomenės duomenų sekimo priemonė. Elonas Muskas, „Tesla“ generalinis direktorius, išreiškė nuostabą dėl didžiulės paklausos per skambutį dėl pajamų ir apibūdino tai kaip „taip netikėta, kad net neaiški priežastis“.
Sunkvežimio gamyba gali būti išplėsta iki „Giga Mexico“, kad būtų padidinti skaičiai. Tačiau atsižvelgiant į „Tesla“ planą kasmet pagaminti 375 000 „Cybertrucks“ didžiausiu pajėgumu, naujiems užsakymams gali tekti laukti nemažą maždaug penkerių metų laikotarpį. Dėl 100 JAV dolerių siekiančio užstato, reikalingo „Cybertruck“ rezervavimui, kai kurie rezervacijų turėtojai taip pat gali atsisakyti, o tai gali dar labiau paveikti galutinį pristatymų skaičių.
Numatyta, kad „Cybertruck“ bus gaminamas „Giga Texas“ gamykloje, tačiau yra tikimybė, kad pradėjus veikti gamyklai, gamyba gali išsiplėsti į „Giga Mexico“. Tai galėtų padėti patenkinti didėjančią paklausą ir sutrumpinti klientų laukimo laiką.
Vienas intriguojantis aspektas, į kurį reikia atkreipti dėmesį, yra tai, ar „Cybertruck“ bus siūlomas už Šiaurės Amerikos ribų. Nuo šiol klientai „Tesla“ Europos ir Azijos rinkose gali iš anksto užsisakyti elektromobilį, tačiau dėl didelio dydžio ir didelio svorio „Cybertruck“ pardavimas užsienyje gali kelti iššūkių. Kai kurios Europos šalys gali jį priskirti komerciniams sunkvežimiams ar puspriekabėms, o tai turi įtakos reglamentams ir rinkos potencialui.
Elonas Muskas išskyrė revoliucinę „Cybertruck“ technologiją, pabrėždamas, kad jis nepanašus į jokią kitą transporto priemonę kelyje. Unikalus dizainas ir naujoviškos savybės išskiria jį elektrinių pikapų rinkoje. Nuo pirmojo pristatymo 2019 m. lapkritį „Cybertruck“ nuėjo ilgą kelią – vos per dvejus metus išankstinių užsakymų skaičius beveik padvigubėjo nuo 1 mln. iki 1,9 mln. Nors pradinis pažadas sukurti aukščiausios klasės keturių variklių versiją su 620 mylių nuotoliu dabar atrodo miglotai, pranešama, kad „Cybertruck“ debiutuos su įspūdingu 350 mylių atstumu.
Kadangi paklausa ir toliau auga, „Tesla“ susiduria su iššūkiu – operatyviai vykdyti užsakymus, išlaikant aukštus kokybės standartus, kurių tikimasi iš prekės ženklo. Kadangi „Cybertruck“ gali padaryti revoliuciją elektrinių pikapų rinkoje, jos sėkmė gali atverti kelią naujai tvaraus transporto erai ir dar labiau sustiprinti „Tesla“, kaip elektromobilių pramonės lyderės, poziciją.