Dar viena vinis į dyzelinio transporto karstą: Kalifornijoje priimtas sprendimas, kuriuo jau netrukus paseks daugelis

Kalifornija vėl pirmauja – šį kartą CARB balsavo už pažangių švarių automobilių parkų ( angl. Advanced Clean Fleets - ACF) reglamentą, kuris iš esmės draudžia pardavinėti naujus dyzelinius sunkvežimius nuo 2026 metų. Tai reiškia, kad visi vidutinio ir didelio galingumo sunkvežimiai turės būti nulinės emisijos, kad juos būtų galima parduoti ir registruoti Kalifornijos valstijoje.

Dar viena vinis į dyzelinio transporto karstą: Kalifornijoje priimtas sprendimas, kuriuo jau netrukus paseks daugelis

ACF remiasi ankstesniu ACT (angl. Advanced Clean Truck) reglamentu, pagal kurį sunkvežimių gamintojai turėjo tiekti tam tikrą procentą elektrinių sunkvežimių. Kalifornijos oro išteklių valdyba (CARB) suprato, kad elektromobilių technologinė pažanga yra daug spartesnė, nei tikėtasi, ir dabar rinkoje yra perspektyvių elektrinių sunkvežimių – nuo mažos 2b klasės iki 8 klasės.

ACF remiasi ankstesniu ACT (angl. Advanced Clean Truck) reglamentu, pagal kurį sunkvežimių gamintojai turėjo tiekti tam tikrą procentą elektrinių sunkvežimių. Kalifornijos oro išteklių valdyba (CARB) suprato, kad elektromobilių technologinė pažanga yra daug spartesnė, nei tikėtasi, ir dabar rinkoje yra perspektyvių elektrinių sunkvežimių – nuo mažos 2b klasės iki 8 klasės.

ACF remiasi ankstesniu ACT (angl. Advanced Clean Truck) reglamentu, pagal kurį sunkvežimių gamintojai turėjo tiekti tam tikrą procentą elektrinių sunkvežimių. Kalifornijos oro išteklių valdyba (CARB) suprato, kad elektromobilių technologinė pažanga yra daug spartesnė, nei tikėtasi, ir dabar rinkoje yra perspektyvių elektrinių sunkvežimių – nuo mažos 2b klasės iki 8 klasės.

ACF remiasi ankstesniu ACT (angl. Advanced Clean Truck) reglamentu, pagal kurį sunkvežimių gamintojai turėjo tiekti tam tikrą procentą elektrinių sunkvežimių. Kalifornijos oro išteklių valdyba (CARB) suprato, kad elektromobilių technologinė pažanga yra daug spartesnė, nei tikėtasi, ir dabar rinkoje yra perspektyvių elektrinių sunkvežimių – nuo mažos 2b klasės iki 8 klasės.

ACF remiasi ankstesniu ACT (angl. Advanced Clean Truck) reglamentu, pagal kurį sunkvežimių gamintojai turėjo tiekti tam tikrą procentą elektrinių sunkvežimių. Kalifornijos oro išteklių valdyba (CARB) suprato, kad elektromobilių technologinė pažanga yra daug spartesnė, nei tikėtasi, ir dabar rinkoje yra perspektyvių elektrinių sunkvežimių – nuo mažos 2b klasės iki 8 klasės.

ACF remiasi ankstesniu ACT (angl. Advanced Clean Truck) reglamentu, pagal kurį sunkvežimių gamintojai turėjo tiekti tam tikrą procentą elektrinių sunkvežimių. Kalifornijos oro išteklių valdyba (CARB) suprato, kad elektromobilių technologinė pažanga yra daug spartesnė, nei tikėtasi, ir dabar rinkoje yra perspektyvių elektrinių sunkvežimių – nuo mažos 2b klasės iki 8 klasės.

ACF remiasi ankstesniu ACT (angl. Advanced Clean Truck) reglamentu, pagal kurį sunkvežimių gamintojai turėjo tiekti tam tikrą procentą elektrinių sunkvežimių. Kalifornijos oro išteklių valdyba (CARB) suprato, kad elektromobilių technologinė pažanga yra daug spartesnė, nei tikėtasi, ir dabar rinkoje yra perspektyvių elektrinių sunkvežimių – nuo mažos 2b klasės iki 8 klasės.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas