Dar visai neseniai „Hyundai Motor Company“ pristatė visiškai elektrinį „Inster“ modelį – naują A segmento mažąjį elektromobilį, pasižymintį unikaliu dizainu, didžiausiu segmente viena įkrova nuvažiuojamu atstumu, universalumu bei pažangiomis technologijomis.
Tačiau ties elektromobiliais ši bendrovė neapsiriboja. „Hyundai“ planuoja padidinti hibridinių automobilių asortimentą nuo 7 iki keturiolikos modelių. Akivaizdu, kad gamintojas neskuba pereiti tik prie visiškai elektrinių transporto priemonių gamybos.
Bendrovės vadovai pristatė planą pristatyti dvigubai daugiau tokių transporto priemonių, įskaitant kai kuriuos „Genesis“ prekės ženklo automobilius, žadėdama pagerinti jų eksploatacines savybes ir degalų naudojimo efektyvumą.
Nors Korėjos automobilių gamintojas ir toliau kurs elektromobilius, teigiama, kad reikia atsisakyti grynai elektrinių transporto priemonių ir kurti didelio nuotolio elektrinius automobilius (EREV), kurie „taptų pagrindiniu tiltu į visišką elektrifikaciją“.
Nes dar viena santrumpa buvo būtent tai, ko reikėjo elektromobilių rinkai. Tačiau EREV automobiliai gali būti puikus pasirinkimas. „Hyundai“ juos apibrėžia kaip naujo tipo elektromobilius, kurių nuotolis vienu įkrovimu viršija 900 kilometrų
„Su „Hyundai Way“ planu mes galėsime laiku reaguoti į rinkos pokyčius. Tai užtikrins tvarią lyderystę neapibrėžtos rinkos aplinkoje ir strategiškai padės bendrovei kurti ateitį, kurios centre – mobilumas ir energija“, – tikino „Hyundai“ vadovas Jaehoonas Changas.
Can you be more specific about the content of your article? After reading it, I still have some doubts. Hope you can help me.