Dar vienas gamintojas meta visus resursus į elektromobilius: jau artimiausiu metu ketinama pristatyti net keturi naujus modelius

„Subaru“ paspaudė akceleratoriaus pedalą elektrifikavimo trasoje - Japonijos automobilių gamintojas paskelbė apie planus nuo 2028 m. per metus gaminti 400 000 elektromobilių, pridėjus antrąją elektromobilių liniją Japonijoje, kad padėtų iki 2026 m. paleisti keturis visiškai elektrinius krosoverius.

Dar vienas gamintojas meta visus resursus į elektromobilius: jau artimiausiu metu ketinama pristatyti net keturi naujus modelius

Kaip ir kiti Japonijos automobilių gamintojai, įskaitant „Toyota“, „Honda“ ir „Mitsubishi“, „Subaru“ vėluoja į elektromobilių vakarėlį ir dabar atrodo pasiryžę kompensuoti prarastą laiką.

Šiuo metu „Subaru“ siūlo vieną visiškai elektrinį modelį – visureigį „Solterra“, kuris dalinasi baze su „Toyota bZ4X“, tačiau keturi būsimi krosoveriai labai išplės gamintojo elektromobilių asortimentą. Tikimasi, kad krosoveriai bus siūlomi JAV, šiandien sakė naujasis generalinis direktorius Atsushi Osaki, kai „Subaru“ paskelbė, kad veiklos pelnas per fiskalinius metus, pasibaigusius kovo 31 d., išaugo beveik tris kartus.

Vykdant pagreitintus elektrifikavimo planus, „Subaru“ siekia jau 2027 m. savo Oizumi gamykloje Japonijoje įdiegti specialią elektromobilių surinkimo liniją, kurios pajėgumas bus 200 000 automobilių per metus. Tai taptų papildoma linija netoliese esančiai Jadžimos gamyklai, kuri taip pat galės gaminti 200 000 elektromobilių per metus nuo maždaug 2026 m.

Kartu, nuo 2028-ųjų šie du konvejeriai leis gaminti 400 000 elektromobilių per metus.

Osaki taip pat pasakė, kad „Subaru“ pirmiausia planuoja gaminti elektromobilius Japonijoje, nepaisant to, kad JAV rinka sudaro apie 70 procentų bendrovės pasaulinių pardavimų. Tai įdomus sprendimas, atsižvelgiant į tai, kad JAV mokesčių kreditai nebus taikomi importuotiems elektromobiliams, nors lizingu įsigytoms transporto priemonėms gali būti taikomos tam tikros paskatos.

Kadenciją baigiantis „Subaru“ vadovas Nakamura sakė esąs įsitikinęs, kad paskatų stoka jų elektromobiliams nesustabdys lojalių „Subaru“ klientų bazės JAV.

„Abejoju, ar amerikiečiai automobilius renkasi vien pagal mokesčių lengvatas. Mūsų JAV klientai yra kokybiški klientai. Turime didesnį klientų, perkančių „Subaru“ už grynuosius, santykį, taip pat turime žemus paskolų ir lizingo tarifus. Kartu, mes palaikome mažus paskatų lygius. Stengsimės nepasikliauti vien tik subsidijų programa“.

Nuo 2026 m. automobilių gamintojas planuoja per metus parduoti 200 000 elektromobilių ir teigė, kad baterijas naujiems automobiliams tieks per savo aljansą su partneriu „Toyota“.

Praėjusiais metais „Subaru“ sakė, kad iki dešimtmečio pabaigos 40 procentų pasaulinių pardavimų surinks iš elektrifikuotų transporto priemonių – varomų baterijomis ir hibridų, o 2030-ųjų pradžioje pradės elektrifikuoti visus modelius.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas