Elektrifikacija leido žengti lemiamą žingsnį: gamintojų varžybose laimi pirkėjai

Su elektrifikacijos pagalba ilgą laiką iki šiol kitų automobilių gamintojų šešėlyje buvę prekių ženklai turi galimybę atsiskleisti naujomis spalvomis ir sudaryti visai kitokį įspūdį. Kadangi elektros pavaros ir su jomis susijusios sistemos skirtingų gamintojų modeliams suteikia labai panašias technines savybes, todėl vis svarbesni ir labiau pastebimi tampa subtilūs, tačiau kruopščiai apgalvoti inžineriniai ir dizaino sprendimai.

Elektrifikacija leido žengti lemiamą žingsnį: gamintojų varžybose laimi pirkėjai

2018-aisiais „Volkswagen“ koncernui oficialiai atskleidus planus ruošti naują specialiai elektromobiliams skirtą modulinę elektros pavaros unifikuotų konstrukcinių blokų sistemą (MEB), dauguma apžvalgininkų prakalbo apie tai, kad Vokietijos transporto sektoriaus gigantas tokiu būdu bandys užimti dominuojančią padėtį pasaulinėje elektromobilių rinkoje. Ar taip iš tiesų ir nutiks, kol kas sunku spręsti, bet vertinant tai, kokiu tempu pastaraisiais metais pristatomi nauji ant šios platformos pagaminti skirtingų prekių ženklų modeliai, galima daryti prielaidą, jog tai tikrai gali įvykti.

2018-aisiais „Volkswagen“ koncernui oficialiai atskleidus planus ruošti naują specialiai elektromobiliams skirtą modulinę elektros pavaros unifikuotų konstrukcinių blokų sistemą (MEB), dauguma apžvalgininkų prakalbo apie tai, kad Vokietijos transporto sektoriaus gigantas tokiu būdu bandys užimti dominuojančią padėtį pasaulinėje elektromobilių rinkoje. Ar taip iš tiesų ir nutiks, kol kas sunku spręsti, bet vertinant tai, kokiu tempu pastaraisiais metais pristatomi nauji ant šios platformos pagaminti skirtingų prekių ženklų modeliai, galima daryti prielaidą, jog tai tikrai gali įvykti.

2018-aisiais „Volkswagen“ koncernui oficialiai atskleidus planus ruošti naują specialiai elektromobiliams skirtą modulinę elektros pavaros unifikuotų konstrukcinių blokų sistemą (MEB), dauguma apžvalgininkų prakalbo apie tai, kad Vokietijos transporto sektoriaus gigantas tokiu būdu bandys užimti dominuojančią padėtį pasaulinėje elektromobilių rinkoje. Ar taip iš tiesų ir nutiks, kol kas sunku spręsti, bet vertinant tai, kokiu tempu pastaraisiais metais pristatomi nauji ant šios platformos pagaminti skirtingų prekių ženklų modeliai, galima daryti prielaidą, jog tai tikrai gali įvykti.

2018-aisiais „Volkswagen“ koncernui oficialiai atskleidus planus ruošti naują specialiai elektromobiliams skirtą modulinę elektros pavaros unifikuotų konstrukcinių blokų sistemą (MEB), dauguma apžvalgininkų prakalbo apie tai, kad Vokietijos transporto sektoriaus gigantas tokiu būdu bandys užimti dominuojančią padėtį pasaulinėje elektromobilių rinkoje. Ar taip iš tiesų ir nutiks, kol kas sunku spręsti, bet vertinant tai, kokiu tempu pastaraisiais metais pristatomi nauji ant šios platformos pagaminti skirtingų prekių ženklų modeliai, galima daryti prielaidą, jog tai tikrai gali įvykti.

2018-aisiais „Volkswagen“ koncernui oficialiai atskleidus planus ruošti naują specialiai elektromobiliams skirtą modulinę elektros pavaros unifikuotų konstrukcinių blokų sistemą (MEB), dauguma apžvalgininkų prakalbo apie tai, kad Vokietijos transporto sektoriaus gigantas tokiu būdu bandys užimti dominuojančią padėtį pasaulinėje elektromobilių rinkoje. Ar taip iš tiesų ir nutiks, kol kas sunku spręsti, bet vertinant tai, kokiu tempu pastaraisiais metais pristatomi nauji ant šios platformos pagaminti skirtingų prekių ženklų modeliai, galima daryti prielaidą, jog tai tikrai gali įvykti.

2018-aisiais „Volkswagen“ koncernui oficialiai atskleidus planus ruošti naują specialiai elektromobiliams skirtą modulinę elektros pavaros unifikuotų konstrukcinių blokų sistemą (MEB), dauguma apžvalgininkų prakalbo apie tai, kad Vokietijos transporto sektoriaus gigantas tokiu būdu bandys užimti dominuojančią padėtį pasaulinėje elektromobilių rinkoje. Ar taip iš tiesų ir nutiks, kol kas sunku spręsti, bet vertinant tai, kokiu tempu pastaraisiais metais pristatomi nauji ant šios platformos pagaminti skirtingų prekių ženklų modeliai, galima daryti prielaidą, jog tai tikrai gali įvykti.

2018-aisiais „Volkswagen“ koncernui oficialiai atskleidus planus ruošti naują specialiai elektromobiliams skirtą modulinę elektros pavaros unifikuotų konstrukcinių blokų sistemą (MEB), dauguma apžvalgininkų prakalbo apie tai, kad Vokietijos transporto sektoriaus gigantas tokiu būdu bandys užimti dominuojančią padėtį pasaulinėje elektromobilių rinkoje. Ar taip iš tiesų ir nutiks, kol kas sunku spręsti, bet vertinant tai, kokiu tempu pastaraisiais metais pristatomi nauji ant šios platformos pagaminti skirtingų prekių ženklų modeliai, galima daryti prielaidą, jog tai tikrai gali įvykti.

2018-aisiais „Volkswagen“ koncernui oficialiai atskleidus planus ruošti naują specialiai elektromobiliams skirtą modulinę elektros pavaros unifikuotų konstrukcinių blokų sistemą (MEB), dauguma apžvalgininkų prakalbo apie tai, kad Vokietijos transporto sektoriaus gigantas tokiu būdu bandys užimti dominuojančią padėtį pasaulinėje elektromobilių rinkoje. Ar taip iš tiesų ir nutiks, kol kas sunku spręsti, bet vertinant tai, kokiu tempu pastaraisiais metais pristatomi nauji ant šios platformos pagaminti skirtingų prekių ženklų modeliai, galima daryti prielaidą, jog tai tikrai gali įvykti.

2018-aisiais „Volkswagen“ koncernui oficialiai atskleidus planus ruošti naują specialiai elektromobiliams skirtą modulinę elektros pavaros unifikuotų konstrukcinių blokų sistemą (MEB), dauguma apžvalgininkų prakalbo apie tai, kad Vokietijos transporto sektoriaus gigantas tokiu būdu bandys užimti dominuojančią padėtį pasaulinėje elektromobilių rinkoje. Ar taip iš tiesų ir nutiks, kol kas sunku spręsti, bet vertinant tai, kokiu tempu pastaraisiais metais pristatomi nauji ant šios platformos pagaminti skirtingų prekių ženklų modeliai, galima daryti prielaidą, jog tai tikrai gali įvykti.

2018-aisiais „Volkswagen“ koncernui oficialiai atskleidus planus ruošti naują specialiai elektromobiliams skirtą modulinę elektros pavaros unifikuotų konstrukcinių blokų sistemą (MEB), dauguma apžvalgininkų prakalbo apie tai, kad Vokietijos transporto sektoriaus gigantas tokiu būdu bandys užimti dominuojančią padėtį pasaulinėje elektromobilių rinkoje. Ar taip iš tiesų ir nutiks, kol kas sunku spręsti, bet vertinant tai, kokiu tempu pastaraisiais metais pristatomi nauji ant šios platformos pagaminti skirtingų prekių ženklų modeliai, galima daryti prielaidą, jog tai tikrai gali įvykti.

2018-aisiais „Volkswagen“ koncernui oficialiai atskleidus planus ruošti naują specialiai elektromobiliams skirtą modulinę elektros pavaros unifikuotų konstrukcinių blokų sistemą (MEB), dauguma apžvalgininkų prakalbo apie tai, kad Vokietijos transporto sektoriaus gigantas tokiu būdu bandys užimti dominuojančią padėtį pasaulinėje elektromobilių rinkoje. Ar taip iš tiesų ir nutiks, kol kas sunku spręsti, bet vertinant tai, kokiu tempu pastaraisiais metais pristatomi nauji ant šios platformos pagaminti skirtingų prekių ženklų modeliai, galima daryti prielaidą, jog tai tikrai gali įvykti.

2018-aisiais „Volkswagen“ koncernui oficialiai atskleidus planus ruošti naują specialiai elektromobiliams skirtą modulinę elektros pavaros unifikuotų konstrukcinių blokų sistemą (MEB), dauguma apžvalgininkų prakalbo apie tai, kad Vokietijos transporto sektoriaus gigantas tokiu būdu bandys užimti dominuojančią padėtį pasaulinėje elektromobilių rinkoje. Ar taip iš tiesų ir nutiks, kol kas sunku spręsti, bet vertinant tai, kokiu tempu pastaraisiais metais pristatomi nauji ant šios platformos pagaminti skirtingų prekių ženklų modeliai, galima daryti prielaidą, jog tai tikrai gali įvykti.

2018-aisiais „Volkswagen“ koncernui oficialiai atskleidus planus ruošti naują specialiai elektromobiliams skirtą modulinę elektros pavaros unifikuotų konstrukcinių blokų sistemą (MEB), dauguma apžvalgininkų prakalbo apie tai, kad Vokietijos transporto sektoriaus gigantas tokiu būdu bandys užimti dominuojančią padėtį pasaulinėje elektromobilių rinkoje. Ar taip iš tiesų ir nutiks, kol kas sunku spręsti, bet vertinant tai, kokiu tempu pastaraisiais metais pristatomi nauji ant šios platformos pagaminti skirtingų prekių ženklų modeliai, galima daryti prielaidą, jog tai tikrai gali įvykti.

2018-aisiais „Volkswagen“ koncernui oficialiai atskleidus planus ruošti naują specialiai elektromobiliams skirtą modulinę elektros pavaros unifikuotų konstrukcinių blokų sistemą (MEB), dauguma apžvalgininkų prakalbo apie tai, kad Vokietijos transporto sektoriaus gigantas tokiu būdu bandys užimti dominuojančią padėtį pasaulinėje elektromobilių rinkoje. Ar taip iš tiesų ir nutiks, kol kas sunku spręsti, bet vertinant tai, kokiu tempu pastaraisiais metais pristatomi nauji ant šios platformos pagaminti skirtingų prekių ženklų modeliai, galima daryti prielaidą, jog tai tikrai gali įvykti.

2018-aisiais „Volkswagen“ koncernui oficialiai atskleidus planus ruošti naują specialiai elektromobiliams skirtą modulinę elektros pavaros unifikuotų konstrukcinių blokų sistemą (MEB), dauguma apžvalgininkų prakalbo apie tai, kad Vokietijos transporto sektoriaus gigantas tokiu būdu bandys užimti dominuojančią padėtį pasaulinėje elektromobilių rinkoje. Ar taip iš tiesų ir nutiks, kol kas sunku spręsti, bet vertinant tai, kokiu tempu pastaraisiais metais pristatomi nauji ant šios platformos pagaminti skirtingų prekių ženklų modeliai, galima daryti prielaidą, jog tai tikrai gali įvykti.

2018-aisiais „Volkswagen“ koncernui oficialiai atskleidus planus ruošti naują specialiai elektromobiliams skirtą modulinę elektros pavaros unifikuotų konstrukcinių blokų sistemą (MEB), dauguma apžvalgininkų prakalbo apie tai, kad Vokietijos transporto sektoriaus gigantas tokiu būdu bandys užimti dominuojančią padėtį pasaulinėje elektromobilių rinkoje. Ar taip iš tiesų ir nutiks, kol kas sunku spręsti, bet vertinant tai, kokiu tempu pastaraisiais metais pristatomi nauji ant šios platformos pagaminti skirtingų prekių ženklų modeliai, galima daryti prielaidą, jog tai tikrai gali įvykti.

2018-aisiais „Volkswagen“ koncernui oficialiai atskleidus planus ruošti naują specialiai elektromobiliams skirtą modulinę elektros pavaros unifikuotų konstrukcinių blokų sistemą (MEB), dauguma apžvalgininkų prakalbo apie tai, kad Vokietijos transporto sektoriaus gigantas tokiu būdu bandys užimti dominuojančią padėtį pasaulinėje elektromobilių rinkoje. Ar taip iš tiesų ir nutiks, kol kas sunku spręsti, bet vertinant tai, kokiu tempu pastaraisiais metais pristatomi nauji ant šios platformos pagaminti skirtingų prekių ženklų modeliai, galima daryti prielaidą, jog tai tikrai gali įvykti.

2018-aisiais „Volkswagen“ koncernui oficialiai atskleidus planus ruošti naują specialiai elektromobiliams skirtą modulinę elektros pavaros unifikuotų konstrukcinių blokų sistemą (MEB), dauguma apžvalgininkų prakalbo apie tai, kad Vokietijos transporto sektoriaus gigantas tokiu būdu bandys užimti dominuojančią padėtį pasaulinėje elektromobilių rinkoje. Ar taip iš tiesų ir nutiks, kol kas sunku spręsti, bet vertinant tai, kokiu tempu pastaraisiais metais pristatomi nauji ant šios platformos pagaminti skirtingų prekių ženklų modeliai, galima daryti prielaidą, jog tai tikrai gali įvykti.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas