Elektromobilius jau kuris laikas gaubia įvairiausi mitai: ekspertai pateikė atsakymus į opiausius klausimu, ar tikrai jie draugiški aplinkai?

Šiomis dienomis galime švęsti simbolinį Lietuvos automobilių parko pasiekimą: šalyje registruotų vien tik elektra varomų lengvųjų automobilių skaičius rugsėjį perkopė 10 tūkstančių. Suprantama, nors ir gražus, vienas pats šis skaičius nėra nė kiek iškalbingas, ir norint įvertinti šalies transporto parko slinktį aplinkai draugiškesnių alternatyvų link reikėtų žvelgti plačiau.

Elektromobilius jau kuris laikas gaubia įvairiausi mitai: ekspertai pateikė atsakymus į opiausius klausimu, ar tikrai jie draugiški aplinkai?

Viena vertus, matyti, kad elektromobilių plėtra įgijo didelį pagreitį. Jeigu 2018–2020 m. elektra varomų transporto priemonių šalies keliuose per mėnesį padaugėdavo maždaug trimis dešimtimis, tai šiemet jų skaičius kiekvieną mėnesį paauga puse tūkstančio. Kita vertus, elektromobiliai vis dar tesudaro apie 0,5 proc. viso Lietuvos transporto parko.

Viena vertus, matyti, kad elektromobilių plėtra įgijo didelį pagreitį. Jeigu 2018–2020 m. elektra varomų transporto priemonių šalies keliuose per mėnesį padaugėdavo maždaug trimis dešimtimis, tai šiemet jų skaičius kiekvieną mėnesį paauga puse tūkstančio. Kita vertus, elektromobiliai vis dar tesudaro apie 0,5 proc. viso Lietuvos transporto parko.

Viena vertus, matyti, kad elektromobilių plėtra įgijo didelį pagreitį. Jeigu 2018–2020 m. elektra varomų transporto priemonių šalies keliuose per mėnesį padaugėdavo maždaug trimis dešimtimis, tai šiemet jų skaičius kiekvieną mėnesį paauga puse tūkstančio. Kita vertus, elektromobiliai vis dar tesudaro apie 0,5 proc. viso Lietuvos transporto parko.

Viena vertus, matyti, kad elektromobilių plėtra įgijo didelį pagreitį. Jeigu 2018–2020 m. elektra varomų transporto priemonių šalies keliuose per mėnesį padaugėdavo maždaug trimis dešimtimis, tai šiemet jų skaičius kiekvieną mėnesį paauga puse tūkstančio. Kita vertus, elektromobiliai vis dar tesudaro apie 0,5 proc. viso Lietuvos transporto parko.

Viena vertus, matyti, kad elektromobilių plėtra įgijo didelį pagreitį. Jeigu 2018–2020 m. elektra varomų transporto priemonių šalies keliuose per mėnesį padaugėdavo maždaug trimis dešimtimis, tai šiemet jų skaičius kiekvieną mėnesį paauga puse tūkstančio. Kita vertus, elektromobiliai vis dar tesudaro apie 0,5 proc. viso Lietuvos transporto parko.

Viena vertus, matyti, kad elektromobilių plėtra įgijo didelį pagreitį. Jeigu 2018–2020 m. elektra varomų transporto priemonių šalies keliuose per mėnesį padaugėdavo maždaug trimis dešimtimis, tai šiemet jų skaičius kiekvieną mėnesį paauga puse tūkstančio. Kita vertus, elektromobiliai vis dar tesudaro apie 0,5 proc. viso Lietuvos transporto parko.

Viena vertus, matyti, kad elektromobilių plėtra įgijo didelį pagreitį. Jeigu 2018–2020 m. elektra varomų transporto priemonių šalies keliuose per mėnesį padaugėdavo maždaug trimis dešimtimis, tai šiemet jų skaičius kiekvieną mėnesį paauga puse tūkstančio. Kita vertus, elektromobiliai vis dar tesudaro apie 0,5 proc. viso Lietuvos transporto parko.

Viena vertus, matyti, kad elektromobilių plėtra įgijo didelį pagreitį. Jeigu 2018–2020 m. elektra varomų transporto priemonių šalies keliuose per mėnesį padaugėdavo maždaug trimis dešimtimis, tai šiemet jų skaičius kiekvieną mėnesį paauga puse tūkstančio. Kita vertus, elektromobiliai vis dar tesudaro apie 0,5 proc. viso Lietuvos transporto parko.

Viena vertus, matyti, kad elektromobilių plėtra įgijo didelį pagreitį. Jeigu 2018–2020 m. elektra varomų transporto priemonių šalies keliuose per mėnesį padaugėdavo maždaug trimis dešimtimis, tai šiemet jų skaičius kiekvieną mėnesį paauga puse tūkstančio. Kita vertus, elektromobiliai vis dar tesudaro apie 0,5 proc. viso Lietuvos transporto parko.

Viena vertus, matyti, kad elektromobilių plėtra įgijo didelį pagreitį. Jeigu 2018–2020 m. elektra varomų transporto priemonių šalies keliuose per mėnesį padaugėdavo maždaug trimis dešimtimis, tai šiemet jų skaičius kiekvieną mėnesį paauga puse tūkstančio. Kita vertus, elektromobiliai vis dar tesudaro apie 0,5 proc. viso Lietuvos transporto parko.

Viena vertus, matyti, kad elektromobilių plėtra įgijo didelį pagreitį. Jeigu 2018–2020 m. elektra varomų transporto priemonių šalies keliuose per mėnesį padaugėdavo maždaug trimis dešimtimis, tai šiemet jų skaičius kiekvieną mėnesį paauga puse tūkstančio. Kita vertus, elektromobiliai vis dar tesudaro apie 0,5 proc. viso Lietuvos transporto parko.

Viena vertus, matyti, kad elektromobilių plėtra įgijo didelį pagreitį. Jeigu 2018–2020 m. elektra varomų transporto priemonių šalies keliuose per mėnesį padaugėdavo maždaug trimis dešimtimis, tai šiemet jų skaičius kiekvieną mėnesį paauga puse tūkstančio. Kita vertus, elektromobiliai vis dar tesudaro apie 0,5 proc. viso Lietuvos transporto parko.

Viena vertus, matyti, kad elektromobilių plėtra įgijo didelį pagreitį. Jeigu 2018–2020 m. elektra varomų transporto priemonių šalies keliuose per mėnesį padaugėdavo maždaug trimis dešimtimis, tai šiemet jų skaičius kiekvieną mėnesį paauga puse tūkstančio. Kita vertus, elektromobiliai vis dar tesudaro apie 0,5 proc. viso Lietuvos transporto parko.

Viena vertus, matyti, kad elektromobilių plėtra įgijo didelį pagreitį. Jeigu 2018–2020 m. elektra varomų transporto priemonių šalies keliuose per mėnesį padaugėdavo maždaug trimis dešimtimis, tai šiemet jų skaičius kiekvieną mėnesį paauga puse tūkstančio. Kita vertus, elektromobiliai vis dar tesudaro apie 0,5 proc. viso Lietuvos transporto parko.

Viena vertus, matyti, kad elektromobilių plėtra įgijo didelį pagreitį. Jeigu 2018–2020 m. elektra varomų transporto priemonių šalies keliuose per mėnesį padaugėdavo maždaug trimis dešimtimis, tai šiemet jų skaičius kiekvieną mėnesį paauga puse tūkstančio. Kita vertus, elektromobiliai vis dar tesudaro apie 0,5 proc. viso Lietuvos transporto parko.

Viena vertus, matyti, kad elektromobilių plėtra įgijo didelį pagreitį. Jeigu 2018–2020 m. elektra varomų transporto priemonių šalies keliuose per mėnesį padaugėdavo maždaug trimis dešimtimis, tai šiemet jų skaičius kiekvieną mėnesį paauga puse tūkstančio. Kita vertus, elektromobiliai vis dar tesudaro apie 0,5 proc. viso Lietuvos transporto parko.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas