JAV elektromobilių bendrovė „Tesla“ ne vienerius metus buvo šios rinkos lyderė, o šios kompanijos produktus mėgsta ir europiečiai. Tačiau situacija po truputį keičiasi. Liepos mėnesio duomenys rodo, kad BMW sugebėjo aplenkti „Teslą“ pagal elektrinių automobilių pardavimus, skelbia „JATO Dynamics“.
Remiantis naujausiais duomenimis, elektromobilių pardavimai Europoje sumažėjo 6 proc., o bendri automobilių pardavimai – išaugo 2 proc. Mažėjančio susidomėjimo elektrinėmis transporto priemonėmis fone – smūgis JAV elektromobilių milžinei.
BMW per liepos mėnesį pardavė 14 869 tokio tipo automobilius ir sugebėjo aplenkti „Tesla“, kuri pardavė 14 581. Skirtumas tarp šių dviejų gamintojų nėra didelis ir siekia vos 308 parduotus automobilius, tačiau vertėtų nepamiršti, kad dar visai neseniai šias bendroves skyrė šviesmečiai.
Pranešama, jog „Tesla“ pardavimai Europoje sumažėjo ganėtinai akivaizdžiai. „Model Y“ pardavimai sumažėjo 16 proc., o „Tesla Model 3“ elektromobilio populiarumas krito net 17 proc. Tai ir leido Vokietijos automobilių milžinei aplenkti savo konkurentus.
Kalbant apie populiariausius modelius, nepaisant mažėjančio populiarumo, viršūnėje ir toliau išlieka „Tesla Model Y“. Šis elektromobilis ir toliau yra populiariausias Europoje ir gerokai lenkia savo artimiausią konkurentą. Antroje vietoje – „Volvo EX30“, o trečioje – „Volkswagen ID.4“.
Verta paminėti, jog populiariausių dešimtuke galima rasti ir keletą BMW automobilių. Tarp jų – „BMW iX1“ ir „BMW i4“. Tačiau, kaip galite matyti aukščiau pateiktoje nuotraukoje, perkamiausių transporto priemonių sąraše daugiausia yra biudžetinių variantų.
Tiesa, BMW, priešingai, taikosi į premium segmentą, todėl matyti, kad bendrovė surinko tiek daug pardavimų, yra dar įspūdingiau. Dar viena įdomi tendencija – europiečiai vis dar teikia pirmenybę visureigiams, o ne sedanams ir universalams. Visureigiai sudaro net 54 proc. visų pardavimų.
Geras