Paskutinį ateinančių metų ketvirtį, „Ferrari“ planuoja pristatyti savo pirmąjį elektromobilį ir besiruošdama šiam įvykiui, birželio mėnesį ruošiasi atidaryti naują gamyklą Italijos Maranello mieste, kurioje gamins elektros variklius, baterijų paketus ir galios keitiklius.
„Ferrari“ kuriamas elektrinis automobilis yra ganėtinai kruopščiai slepiamas, tačiau net ir tai nepadeda. Pirmasis bendrovės prototipas neseniai buvo pastebėtas gatvėse, tiesa, gerokai užmaskuotas. Gamintojas jau išbandė prototipą, kuris nuvažiavo tūkstančius kilometrų.
„Prancing Horse“ generalinis direktorius Benedetto Vigna pabrėžė griežtą bandymų procesą, teigdamas, kad jų bandymų vairuotojai, kurie yra susipažinę su markės eksploatacinių savybių etalonais, pateikė vertingų atsiliepimų.
Jis patvirtino, kad elektromobilis debiutuos kitų metų pabaigoje, o oficiali prekyba prasidės 2026 metais. Nors B. Vigna neatskleidė konkrečių detalių, jis pažadėjo, kad naujasis modelis suteiks jaudinančią vairavimo patirtį, kuria garsėja „Ferrari“, ir sieks pritraukti tiek tradicinius „Ferrari“ aistruolius, tiek technologijų ištroškusius naujokus.
Tiesa, „Prancing Horse“ vadovas paneigė ir gandus, kuriuose buvo kalbama apie pirmojo „Ferrari“ elektromobilio kainą. B. Vigna teigimu, jo galutinė kaina bus nustatyta tik artėjant jo oficialiam pristatymui. Elektromobilis nuvažiuos nuo gamybos linijos naujame „Ferrari“ E pastate Maraneloje, kuris turėtų tapti visų jėgos agregatų, įskaitant būsimų modelių aukštos įtampos akumuliatorius ir elektros variklius, centru.
Nors „Ferrari“ ir imasi elektrifikacijos, Vigna patikino, kad vidaus degimo ir hibridiniai modeliai išliks stabilūs, o pardavimų derinį diktuos klientų poreikiai, o ne gamybos tikslai. „Ferrari“ įsitraukimas į elektromobilių gamybą yra reikšmingas kultinio prekės ženklo pokytis.