„Huawei“ suvienijo jėgas su Kinijos automobilių milžinais: prekyboje pasirodė pirmasis elektromobilis, kuris aprūpintas išskirtiniais „Huawei“ sprendimais

Elektrinių automobilių rinka auga, o bene aktyviausiai naujus modelius pristato bendrovės iš Kinijos, kur ir šių automobilių paklausa yra itin didelė. Šįsyk naujieną pristatė net trys Kinijos bendrovės, kurios susivienijo ir sukūrė bendrą produktą.

„Huawei“ suvienijo jėgas su Kinijos automobilių milžinais: prekyboje pasirodė pirmasis elektromobilis, kuris aprūpintas išskirtiniais „Huawei“ sprendimais

Kinijoje pristatytas naujasis „Avatr 11 SUV“ elektrinis visureigis, kuris pirmąsyk pademonstruotas buvo dar rugpjūčio mėnesį, o dabar jau tampa prieinamas ir pirkėjams. Įdomu tai, jog „Changan“, CATL ir „Huawei“ bendrovių sukurtas elektromobilis į prekybos vietas iškeliavo pagal pirminį planą, kas šiai dienai yra itin retas reiškinys.

Dar rugpjūčio mėnesį buvo žadama, kad masinę naujųjų „Avatr 11 SUV“ elektromobilių gamyba prasidės gruodžio mėnesį, o tuomet šis modelis taps prieinamas ir pirkėjams.. Taip ir atsitiko. Gamykloje darytos naujojo visureigio nuotraukos atskleidžia ir tai, jog populiariausios šio modelio spalvos – tai žalia, pilka ir raudona.

Naujasis „Avatr 11“ sukurtas naudojant CHN platformą, kuri buvo specialiai sukurta visų trijų prie šio projekto prisidėjusių bendrovių ir yra skirta būtent „Avatr“ prekiniam ženklui. Šis elektromobilis turi du „DriveONE“ variklius, kuriuos sukūrė „Huawei“. Priekinis motoras turi 195 kW, o galinėje dalyje esantis jėgos agregatas pasižymi 230 kW galia. Keturiais varomais ratais aprūpintas modelis nuo 0 iki 150 km/h greičio įsibėgėja per 3,98 sekundės.

Varikliai energiją gauna iš CATL tiekiamų CTP trijų dalių ličio jonų baterijų, o pirkėjai galės rinktis tarp dviejų skirtingų baterijos talpų. 90 kWh variantas pasiūlys 555 kilometrus, o 116 kWh modelis pasiūlys 680 kilometrų nuvažiuojamą atstumą. Tiesa, kaip ir įprasta Kinijos bendrovėms, šie skaičiai pateikti pagal CTLC metodika, kas yra ganėtinai optimistiška, tačiau bet kuriuo atveju „Avatr 11“ turėtų įveikti bent 500 kilometrų, jeigu pasirinktas didesnį akumuliatorių turintis variantas.

„Avatr 11“ elektromobiliuose naudojamas akumuliatorius sukurtas pagal 750 V technologiją ir siūlo greitą įkrovimą ir puikiomis sąlygomis per 10 minučių nuvažiuojamą iki 200 kilometrų atstumą. Šis automobilis yra pirmasis rinkoje su „Huawei Inside“ – „Huawei“ išmaniųjų automobilių sprendimu. Bendrovės atstovų teigimu, prie šio projekto dirbo daugiau nei 2000 inžinierių, kad sukurtų AVATRANS – pagalbinę vairavimo sistemą. Tai suteikia autonominio vairavimo galimybę visais scenarijais, įskaitant greitkelį, miestą ir stovėjimo aikšteles.

Centrinis „Avatr 11“ automobilio ekranas pasižymės 15,6 colių įstrižainės ekranu, o pats kompiuteris veiks su „Huawei“ sukurta „HarmonyOS“ operacine sistema. Priekinis keleivis ir vairuotojas turi papildomus ekranus tiesiai priešais save, o ant durų yra vieninteliai fiziniai mygtukai, skirti valdyti langus ir elektrines sėdynes.

Pranešama, kad pigiausias „Avatr 11 SUV“ elektrinio automobilio modelis kainuos nuo 48,56 tūkst. eurų. Šiuo metu šis visureigis yra prieinamas tik Kinijos rinkoje, o informacijos apie jo pasirodymą Europoje – kol kas nėra.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas