Greito ir itin greito įkrovimo jungtyse, visą parą įkrovimo kaina bus 0,45 Eur/kWh su PVM, o lėto įkrovimo jungtyse kaina mažėja iki 0,35 Eur/kWh su PVM.
Kaip pažymi „Ignitis“ elektrinio mobilumo departamento vadovas Eimantas Balta, vardan patogumo ir aiškumo klientams, jau nuo kovo mėnesio atsisakyta įkrovimo kainos skirstymo pagal piko laiką – visą parą konkrečioje jungtyje kaina yra vienoda. Tokiu būdu klientams pasiūloma geriausia kaina tada, kada jiems reikia elektromobilio įkrovimo paslaugos.
E. Balta akcentuoja, kad galutinę elektromobilių įkrovimo paslaugos kainą sudaro ne tik elektros kaina, kuri šiuo metu stabilizavosi. Ši dedamoji sudaro tik dalį visų kaštų. Papildomai savikainą formuoja ženklūs aukštos įkrovimo galios užtikrinimo tinklų kaštai, mokami tinklų operatoriams, bei investicija į įvadą ir pačias įkrovimo stoteles, atitinkamai ir palaikymo kaštai, tokie kaip mokėjimo proceso administravimas, aplikacijų palaikymas, stotelių priežiūra, programinės įrangos palaikymai ir pan.
Būdami didžiausias greitojo elektromobilių įkrovimo tinklas, „Ignitis ON“ pastebi, kad elektromobilių savininkams svarbiausiu kriterijumi išlieka galimybė įsikrauti elektromobilį greitai, patogiai, o tai reiškia – kuo arčiau namų, darbo vietos, didelių prekybos ir pramogų centrų ar tiesiog pakeliui šalia transporto arterijų.
„Ignitis ON“ tinkle yra 135 viešos elektromobilių įkrovimo stotelės, iš jų 73 greito įkrovimo, tinklas nuolat plečiamas. O iš viso šiuo metu Lietuvoje veikia apie 600 viešųjų ir pusiau viešųjų elektromobilių įkrovimo stotelių.
Iki 2026 m. „Ignitis ON“ planuose įrengti apie 3000 įkrovimo taškų Lietuvoje, Latvijoje apie 2000 ir Estijoje apie 1000.