„Abarth“ atstovai oficialiai pademonstravo naująjį „Abarth 500e“, kuris aprūpintas galingesniu varikliu bei gerokai lenkia savo pirmtaką. Naujasis modelis aprūpintas ta pačia 42 kW baterija kaip ir jo pirmtakas, tačiau turi priekinėje dalyje įmontuotą elektrinį variklį, kurio galia siekia 114 kilovatų, kas yra 30 proc. daugiau nei siūlo „Fiat 500e“ variantas.
Bendras našumas yra geresnis nei vidaus degimo varikliu aprūpinto 695 modelio, rašoma „Abarth“ pranešime spaudai. „Abarth 500e“ nuo 0 iki 100 km per valandą įsibėgėja per 7 sekundes, kas yra tik šiek tiek lėčiau nei 6,9 sekundės „Abarth 695“, kuris turi 4 cilindrų, 177 AG benzininį variklį. Tačiau, kaip pastebi „Abarth“ atstovai, naujasis „500e“ yra greitesnis tiek 40–60 km/val., tiek ir 60–100 km/val. bandymuose.
Kalbėdamas apie naująjį modelį, „Fiat ir „Abarth“ generalinis direktorius Olivier Francois atskleidė, jog naujasis „Abarth 500e“ taip pat turi didesnį sukimo momentą, geresnį svorio pasiskirstymą, 60 mm platesnę tarpvėžę ir 24 mm ilgesnę ratų bazę nei „Abarth 695“ modelis, kuris aprūpintas vidaus degimo varikliu.
Pranešama, kad „Abarth 500e“ vairuotojams pasiūlys tris vairavimo režimus – tai „Turismo“, „Street“ ir „Track“. „500e“ modelis taip pat aprūpintas ir elektriniam „Fiat“ variantui būdingomis dizaino modifikacijomis, įskaitant naują priekinį buferį ir oro užtvarą, šonines slenksčius, galinius oro difuzorius ir specialiai suprojektuotus lengvojo lydinio ratlankius.
Ir panašu, kad geriausia „Abarth“ naujienos versija bus prieinama tikrai ne visiems. Skelbiama, jog geriausiomis savybėmis aprūpintas „500e“ variantas bus parduodamas už 43 tūkst. eurų, kas yra net 13 tūkst. eurų daugiau nei „Fiat 500e“ variantas. Naujasis elektromobilis prekyboje turėtų pasirodyti jau vasario mėnesį. Teigiama, kad jis bus prieinamas Europoje, o vėliau turėtų atkeliauti ir į Braziliją, Japoniją, Australiją, Naująją Zelandiją ir Izraelį.