Italijos automobilių pasididžiavimas sugrįžta: pademonstruotas neįtikėtinas koncepcinis dizainas, laukiama daugiau naujienų

„Lancia“ – Italijos pasididžiavimas, „Stratos“ ir „Delta Integrale“ kūrėjas. Kompanija, kadaise garsėjusi našumu ir dizainu, kuri šio amžiaus pradžioje pasimetė ir nusprendė, kad geriausias verslo modelis – klijuoti savo logotipą ant „Fiat“ ir „Chrysler“. Šios „Lancia“ nebėra.

Italijos automobilių pasididžiavimas sugrįžta: pademonstruotas neįtikėtinas koncepcinis dizainas, laukiama daugiau naujienų

Kaip ir daugelis kitų automobilių gamintojų, taip ir Visiškai nauja ir blizganti „Lancia“ daugiausia dėmesio skirs elektra varomoms transporto priemonėms, tačiau joje bus naudojama praeities dizaino kalba. Plataus užmojo klasikinio prekės ženklo atgimimo tikslas pavadintas „Lancia's New Renaissance“.

Atgimimas prasidėjo nuo naujo logotipo ir koncepcinio automobilio, tiksliau, dizaino koncepcijos, nepanašaus į nieką, ką esame matę iki šiol. Logotipe išlaikyta klasikinė skydo forma, tačiau įvestas naujas, modernus šriftas. Dizaino koncepcija bus žinoma kaip „Pu+Ra“, kas reiškia „grynas ir radikalus“. Tai visiškai nesuvaržytas laisvos formos dizainas, kuris tik užsimena apie būsimą „Lancia“ automobilių kryptį.

Pirmoji nauja „Lancia“ bus žinoma kaip „Ypsilon“, kurią planuojama pristatyti jau 2024 metais. Nuo tada bendrovė kas dvejus metus pristatys po naują modelį, o iki 2028 metų bus parduodami tik elektriniai automobiliai su šio gamintojo logotipu. Bendrovė planuoja atidaryti 100 naujų salonų visoje Europoje, o automobilius pardavinės ir internetu.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas