„Iveco“ pristatė naująjį „S-Way“: itin sėkmingą pirmtaką keičiančią sunkiąją transporto priemonę

„Iveco“ pristatė naująjį „S-Way“ – itin sėkmingą pirmtaką keičiančią sunkiąją transporto priemonę, pasižyminčią naujomis pažangiomis funkcijomis, saugos technologijomis bei našesniu varikliu. Taip pat pristatytas pirmasis Italijos bendrovės savarankiškai sukurtas elektrinis sunkiasvoris sunkvežimis „S-eWay“ – dar viena regioninių krovinių gabenimo alternatyva.

„Iveco“ pristatė naująjį „S-Way“: itin sėkmingą pirmtaką keičiančią sunkiąją transporto priemonę

Transporto parkų valdytojai gali rinktis iš plačios „S-Way“ montuojamų galios sistemų įvairovės. Vilkike debiutuojantis naujasis dyzelinis „xC13 Cursor“ variklis išsiskiria pažangiausiomis technologijomis, kaip antai dvigubo srauto turbinos vamzdžiu, iki 2 500 barų padidintu degalų įpurškimo slėgiu, naujais lengvesniais cilindrais, alkūniniu bei skirstomuoju velenais, išmaniais pagalbiniais įtaisais ir trinties mažinimo sprendimais.

Transporto parkų valdytojai gali rinktis iš plačios „S-Way“ montuojamų galios sistemų įvairovės. Vilkike debiutuojantis naujasis dyzelinis „xC13 Cursor“ variklis išsiskiria pažangiausiomis technologijomis, kaip antai dvigubo srauto turbinos vamzdžiu, iki 2 500 barų padidintu degalų įpurškimo slėgiu, naujais lengvesniais cilindrais, alkūniniu bei skirstomuoju velenais, išmaniais pagalbiniais įtaisais ir trinties mažinimo sprendimais.

Transporto parkų valdytojai gali rinktis iš plačios „S-Way“ montuojamų galios sistemų įvairovės. Vilkike debiutuojantis naujasis dyzelinis „xC13 Cursor“ variklis išsiskiria pažangiausiomis technologijomis, kaip antai dvigubo srauto turbinos vamzdžiu, iki 2 500 barų padidintu degalų įpurškimo slėgiu, naujais lengvesniais cilindrais, alkūniniu bei skirstomuoju velenais, išmaniais pagalbiniais įtaisais ir trinties mažinimo sprendimais.

Transporto parkų valdytojai gali rinktis iš plačios „S-Way“ montuojamų galios sistemų įvairovės. Vilkike debiutuojantis naujasis dyzelinis „xC13 Cursor“ variklis išsiskiria pažangiausiomis technologijomis, kaip antai dvigubo srauto turbinos vamzdžiu, iki 2 500 barų padidintu degalų įpurškimo slėgiu, naujais lengvesniais cilindrais, alkūniniu bei skirstomuoju velenais, išmaniais pagalbiniais įtaisais ir trinties mažinimo sprendimais.

Transporto parkų valdytojai gali rinktis iš plačios „S-Way“ montuojamų galios sistemų įvairovės. Vilkike debiutuojantis naujasis dyzelinis „xC13 Cursor“ variklis išsiskiria pažangiausiomis technologijomis, kaip antai dvigubo srauto turbinos vamzdžiu, iki 2 500 barų padidintu degalų įpurškimo slėgiu, naujais lengvesniais cilindrais, alkūniniu bei skirstomuoju velenais, išmaniais pagalbiniais įtaisais ir trinties mažinimo sprendimais.

Transporto parkų valdytojai gali rinktis iš plačios „S-Way“ montuojamų galios sistemų įvairovės. Vilkike debiutuojantis naujasis dyzelinis „xC13 Cursor“ variklis išsiskiria pažangiausiomis technologijomis, kaip antai dvigubo srauto turbinos vamzdžiu, iki 2 500 barų padidintu degalų įpurškimo slėgiu, naujais lengvesniais cilindrais, alkūniniu bei skirstomuoju velenais, išmaniais pagalbiniais įtaisais ir trinties mažinimo sprendimais.

Transporto parkų valdytojai gali rinktis iš plačios „S-Way“ montuojamų galios sistemų įvairovės. Vilkike debiutuojantis naujasis dyzelinis „xC13 Cursor“ variklis išsiskiria pažangiausiomis technologijomis, kaip antai dvigubo srauto turbinos vamzdžiu, iki 2 500 barų padidintu degalų įpurškimo slėgiu, naujais lengvesniais cilindrais, alkūniniu bei skirstomuoju velenais, išmaniais pagalbiniais įtaisais ir trinties mažinimo sprendimais.

Transporto parkų valdytojai gali rinktis iš plačios „S-Way“ montuojamų galios sistemų įvairovės. Vilkike debiutuojantis naujasis dyzelinis „xC13 Cursor“ variklis išsiskiria pažangiausiomis technologijomis, kaip antai dvigubo srauto turbinos vamzdžiu, iki 2 500 barų padidintu degalų įpurškimo slėgiu, naujais lengvesniais cilindrais, alkūniniu bei skirstomuoju velenais, išmaniais pagalbiniais įtaisais ir trinties mažinimo sprendimais.

Transporto parkų valdytojai gali rinktis iš plačios „S-Way“ montuojamų galios sistemų įvairovės. Vilkike debiutuojantis naujasis dyzelinis „xC13 Cursor“ variklis išsiskiria pažangiausiomis technologijomis, kaip antai dvigubo srauto turbinos vamzdžiu, iki 2 500 barų padidintu degalų įpurškimo slėgiu, naujais lengvesniais cilindrais, alkūniniu bei skirstomuoju velenais, išmaniais pagalbiniais įtaisais ir trinties mažinimo sprendimais.

Transporto parkų valdytojai gali rinktis iš plačios „S-Way“ montuojamų galios sistemų įvairovės. Vilkike debiutuojantis naujasis dyzelinis „xC13 Cursor“ variklis išsiskiria pažangiausiomis technologijomis, kaip antai dvigubo srauto turbinos vamzdžiu, iki 2 500 barų padidintu degalų įpurškimo slėgiu, naujais lengvesniais cilindrais, alkūniniu bei skirstomuoju velenais, išmaniais pagalbiniais įtaisais ir trinties mažinimo sprendimais.

Transporto parkų valdytojai gali rinktis iš plačios „S-Way“ montuojamų galios sistemų įvairovės. Vilkike debiutuojantis naujasis dyzelinis „xC13 Cursor“ variklis išsiskiria pažangiausiomis technologijomis, kaip antai dvigubo srauto turbinos vamzdžiu, iki 2 500 barų padidintu degalų įpurškimo slėgiu, naujais lengvesniais cilindrais, alkūniniu bei skirstomuoju velenais, išmaniais pagalbiniais įtaisais ir trinties mažinimo sprendimais.

Transporto parkų valdytojai gali rinktis iš plačios „S-Way“ montuojamų galios sistemų įvairovės. Vilkike debiutuojantis naujasis dyzelinis „xC13 Cursor“ variklis išsiskiria pažangiausiomis technologijomis, kaip antai dvigubo srauto turbinos vamzdžiu, iki 2 500 barų padidintu degalų įpurškimo slėgiu, naujais lengvesniais cilindrais, alkūniniu bei skirstomuoju velenais, išmaniais pagalbiniais įtaisais ir trinties mažinimo sprendimais.

Transporto parkų valdytojai gali rinktis iš plačios „S-Way“ montuojamų galios sistemų įvairovės. Vilkike debiutuojantis naujasis dyzelinis „xC13 Cursor“ variklis išsiskiria pažangiausiomis technologijomis, kaip antai dvigubo srauto turbinos vamzdžiu, iki 2 500 barų padidintu degalų įpurškimo slėgiu, naujais lengvesniais cilindrais, alkūniniu bei skirstomuoju velenais, išmaniais pagalbiniais įtaisais ir trinties mažinimo sprendimais.

Transporto parkų valdytojai gali rinktis iš plačios „S-Way“ montuojamų galios sistemų įvairovės. Vilkike debiutuojantis naujasis dyzelinis „xC13 Cursor“ variklis išsiskiria pažangiausiomis technologijomis, kaip antai dvigubo srauto turbinos vamzdžiu, iki 2 500 barų padidintu degalų įpurškimo slėgiu, naujais lengvesniais cilindrais, alkūniniu bei skirstomuoju velenais, išmaniais pagalbiniais įtaisais ir trinties mažinimo sprendimais.

Transporto parkų valdytojai gali rinktis iš plačios „S-Way“ montuojamų galios sistemų įvairovės. Vilkike debiutuojantis naujasis dyzelinis „xC13 Cursor“ variklis išsiskiria pažangiausiomis technologijomis, kaip antai dvigubo srauto turbinos vamzdžiu, iki 2 500 barų padidintu degalų įpurškimo slėgiu, naujais lengvesniais cilindrais, alkūniniu bei skirstomuoju velenais, išmaniais pagalbiniais įtaisais ir trinties mažinimo sprendimais.

Transporto parkų valdytojai gali rinktis iš plačios „S-Way“ montuojamų galios sistemų įvairovės. Vilkike debiutuojantis naujasis dyzelinis „xC13 Cursor“ variklis išsiskiria pažangiausiomis technologijomis, kaip antai dvigubo srauto turbinos vamzdžiu, iki 2 500 barų padidintu degalų įpurškimo slėgiu, naujais lengvesniais cilindrais, alkūniniu bei skirstomuoju velenais, išmaniais pagalbiniais įtaisais ir trinties mažinimo sprendimais.

Transporto parkų valdytojai gali rinktis iš plačios „S-Way“ montuojamų galios sistemų įvairovės. Vilkike debiutuojantis naujasis dyzelinis „xC13 Cursor“ variklis išsiskiria pažangiausiomis technologijomis, kaip antai dvigubo srauto turbinos vamzdžiu, iki 2 500 barų padidintu degalų įpurškimo slėgiu, naujais lengvesniais cilindrais, alkūniniu bei skirstomuoju velenais, išmaniais pagalbiniais įtaisais ir trinties mažinimo sprendimais.

Transporto parkų valdytojai gali rinktis iš plačios „S-Way“ montuojamų galios sistemų įvairovės. Vilkike debiutuojantis naujasis dyzelinis „xC13 Cursor“ variklis išsiskiria pažangiausiomis technologijomis, kaip antai dvigubo srauto turbinos vamzdžiu, iki 2 500 barų padidintu degalų įpurškimo slėgiu, naujais lengvesniais cilindrais, alkūniniu bei skirstomuoju velenais, išmaniais pagalbiniais įtaisais ir trinties mažinimo sprendimais.

Transporto parkų valdytojai gali rinktis iš plačios „S-Way“ montuojamų galios sistemų įvairovės. Vilkike debiutuojantis naujasis dyzelinis „xC13 Cursor“ variklis išsiskiria pažangiausiomis technologijomis, kaip antai dvigubo srauto turbinos vamzdžiu, iki 2 500 barų padidintu degalų įpurškimo slėgiu, naujais lengvesniais cilindrais, alkūniniu bei skirstomuoju velenais, išmaniais pagalbiniais įtaisais ir trinties mažinimo sprendimais.

Transporto parkų valdytojai gali rinktis iš plačios „S-Way“ montuojamų galios sistemų įvairovės. Vilkike debiutuojantis naujasis dyzelinis „xC13 Cursor“ variklis išsiskiria pažangiausiomis technologijomis, kaip antai dvigubo srauto turbinos vamzdžiu, iki 2 500 barų padidintu degalų įpurškimo slėgiu, naujais lengvesniais cilindrais, alkūniniu bei skirstomuoju velenais, išmaniais pagalbiniais įtaisais ir trinties mažinimo sprendimais.

Transporto parkų valdytojai gali rinktis iš plačios „S-Way“ montuojamų galios sistemų įvairovės. Vilkike debiutuojantis naujasis dyzelinis „xC13 Cursor“ variklis išsiskiria pažangiausiomis technologijomis, kaip antai dvigubo srauto turbinos vamzdžiu, iki 2 500 barų padidintu degalų įpurškimo slėgiu, naujais lengvesniais cilindrais, alkūniniu bei skirstomuoju velenais, išmaniais pagalbiniais įtaisais ir trinties mažinimo sprendimais.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas