„Jaguar“ išaušo naujas amžius, tačiau šie pokyčiai neapsieina be ginčų. Garsusis britų automobilių gamintojas, prieš pristatydamas naująją modelių liniją, ėmėsi drąsios prekės ženklo keitimo strategijos.
Šis naujas prekės ženklo identitetas sukėlė entuziastų ir pramonės ekspertų diskusijas. Naujausioje bendrovės reklaminėje kampanijoje vyrauja itin kontrastinga spalvų paletė ir androginiški modeliai. Daugelio žmonių nuomone, ji itin prieštaringai vertinama, kai kurie ją kritikuoja už tai, kad ji pernelyg nutolsta nuo tradicinio „Jaguar“ įvaizdžio.
Savo ruožtu „Jaguar“ nekreipia dėmesio į diskusijas ir žengia kitą žingsnį. Bendrovė apie savo naująjį elektromobilį erzino paslaptingu pranešimu ir patvirtino, kad jis bus pristatytas gruodžio 2 dieną Majamyje.
Paveikslėlyje atskleidžiamas kvadratinis dizainas, kuris palieka „Jaguar“ palikimą, tvirtai priskirtą istorijos knygoms. Tai kol kas aiškiausias požymis, kad „Jaguar“ nori visiškai iš naujo apibrėžti save.
Teigiama, kad naujojo elektromobilio kaina sieks mažiausiai 115 tūkst. eurų. Sprendimas orientuotis į aukštesnę kainą atspindi „Jaguar“ siekį konkuruoti su kitais prabangių elektromobilių gamintojais, tokiais kaip „Lucid“. Dėl to kyla klausimų, ar kompanija gali sėkmingai pritraukti naujos kartos klientų ir kartu išlaikyti savo ištikimų gerbėjų ratą.
Rinkodaros kampanija sulaukė daug kritikos dėl to, kad į ją buvo įtraukti įvairūs veidai ir kūnai. Kai kurie žmonės kaltino automobilių gamintoją pataikavimu „woke“ ideologijai. Kiti gyrė „Jaguar“ už įtrauktį ir drąsą mesti iššūkį tradicinėms lyčių normoms.