JAV elektromobilių milžinė „Tesla“ veikiausiai užfiksuos dar vieną rekordinį ketvirtį. Bendrovės atstovai jau netrukus turėtų paskelbti rekordinius ketvirčio rezultatus, tačiau tai veikiausiai nepadės pasiekti itin ambicingo metinio elektromobilių pardavimų skaičiaus.

2023 metų pradžioje, „Tesla“ generalinis direktorius Elonas Muskas skelbė, jog bendrovė ketina pasiekti 2 mln. parduotų elektrinių automobilių per metus ribą. Ekspertai mano, kad šio plano kompanijai pasiekti nepavyks.

Susidūrusi su ženkliai mažėjančiais pardavimais „Tesla“ dar pirmoje šių metų pusėje sumažino keturių savo modelių kainas visame pasaulyje, daugiausia dėmesio skirdama Kinijai, kur bendrovė prarado rinkos dalį dėl didėjančios vietinių gamintojų konkurencijos.

Tačiau kainų karas ir lėtėjanti elektromobilių paklausa paskatino kitus gamintojus, įskaitant „Ford Motor“, atsisakyti savo elektrifikavimo planų, kas leido „Teslai“ išlaikyti lyderės poziciją JAV rinkoje, o jos kompanijos akcijų vertė šiemet padvigubėjo.

„Paskutinis metų ketvirtis įprastai būna stipriausias metų ketvirtis, kalbant apie „Tesla“ pristatymus. Tikimės, kad taip bus ir šiemet”, – sakė „CFRA Research“ vyresnysis analitikas Garetas Nelsonas.

Remiantis analitikų duomenimis, „Tesla“ šiemet turėtų pasiekti 1,82 mln. pristatytų elektrinių automobilių ribą, kas yra net 37 proc. daugiau nei 2022 metais. Ketvirtojo ketvirčio rezultatai turėtų priartėti prie 500 tūkst. ribos. Neoficialiais duomenimis, JAV elektromobilių gamintojas turėtų parduoti maždaug 473 tūkst. transporto priemonių.

Priminsime, jog dar sausį E.Muskas buvo įsitikinęs, jog „Tesla“ turi potencialo šiais metais pasiekti 2 mln. pristatytų automobilių ribą, jei nebus „siaubingų nenugalimos jėgos aplinkybių“. Tačiau dar spalio mėnesį jis įspėjo, kad paklausą spaudžia didesnės skolinimosi išlaidos.

„Tesla“, kuri metų pabaigoje padidino pardavimų apimtis, padidindama nuolaidas savo pagrindiniams modeliams, yra sakiusi, kad per kelerius metus siekia pasiekti 50 proc. vidutinį metinį augimo tempą.

Kitąmet JAV bendrovė gali susidurti ir su dar daugiau problemų. Elektromobilių rinkos lyderis turės kovoti su federalinių mokesčių lengvatų kai kuriems savo automobiliams praradimu JAV ir Vokietijoje, kur vyriausybė anksčiau laiko nutraukia elektromobilių subsidijavimo programą.

Dėl to kitais metais gali tekti dar labiau mažinti kainas, nors tikimasi, kad palūkanų normos ir akumuliatorių sudedamųjų dalių sąnaudos mažės.

guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas