2022 metų „Ford Maverick“ kartu su „Hyundai Santa Cruz“ sudaro kompaktiškų sunkvežimių klasės branduolį, kuriame pageidaujamos automobilio savybės derinamos su atviros pikapo dalies konstrukcijos naudingumu. Visuomenė jau seniai norėjo, kad automobilių gamintojai grąžintų nebrangų, ekonomišką bei kompaktišką mini sunkvežimį, o „Maverick“ modelis yra itin gerai visuomenės poreikius atitinkanti transporto priemonė.
Galbūt tai tiesa, o gal ir ne, bet manoma, kad būtent užkietėję automobilių gerbėjai atlieka naujojo „Maverick“ rezervacijas. Remiantis „Bloomberg“ ataskaita, buvo atlikta jau daugiau nei 100 000 naujo hibridinio pikapo rezervacijų. Tiesą sakant, rezervavimo sąlygos yra neįpareigojančios ir nereikalauja piniginio užstato, o tai reiškia, kad tokie skaičiai toli gražu nėra lygūs faktiniams pardavimams.
Įprasta negrąžinama suma, skirta rezervuoti naujus sunkvežimius, tokius kaip „EV Hummer“ ir net „Cybertruck“, yra 100 JAV dolerių. Nepaisant rezervavimo mokesčio nebuvimo, 100 000 iš anksto užsakytų modelių yra didelis skaičius, turint galvoje, kad modelį užsakę asmenys juo nevažiavo ir modelio tikriausiai net nematė gyvai. Prekyboje naujasis „Ford“ turėtų pasirodyti šį rudenį, tačiau šiuo atveju būtų logiška įvertinti ir tai, kad pastaruoju metu kompanijai nesisekė įgyvendinti savo gamybos tikslų.
Išankstiniai užsakymai leidžia manyti, kad „Maverick“, kuris galbūt labiau orientuotas į buvusius JAV importuotų sedanų pirkėjus, kurie supranta kainas, o ne „sunkiosios technikos“, tokios kaip sunkvežimių, didelių pikapų ir panašių transporto priemonių, mėgėjus, bus populiarus modelis Los Andžele, Kalifornijoje, kur įspūdingas kraštovaizdis, nuotaikingas ir įsimintinas vairavimas bei automobilių spūstys eina koja kojon.
Naujojo „Ford“ šedevro rezervacijos JAV įgauna didelį pagreitį, o be Los Andželo, šis automobilis daug dėmesio sulaukia ir Orlande, San Franciske ir Hiustone. Nuo kelionės į darbą iki namų apyvokos prekių ir nestandartinių reikmenų gabenimo, „Maverick“ gali būti gera sedano alternatyva besiblaškantiems didesnių gabaritų mašinų rinkoje. Arba tai gali būti geras „antrasis automobilis“ tiems, kurie jau turi dideles transporto priemones.
„Ford Maverick“, kaip sakoma, yra geras visose srityse, tačiau modelis neturi aiškaus konkurencinio pranašumo prieš savo konkurentus nė viename aspekte. Tačiau kombinacija, susidedanti iš tik šiek tiek daugiau nei 20 000 JAV dolerių siekiančios kainos ir pakankamai vietos įvairių reikmenų gabenimui, skatina išsamiau pasidomėti šia visapusiška, visuomenės dėmesį jau patraukusia naujiena, kuri ketina užimti svarbią vietą pikapų segmente.