Kauno bendrovė pirmoji Lietuvoje išbandys elektra varomą šiukšliavežį

Vien elektros energija varomi automobiliai vis sparčiau skverbiasi ne tik į miestiečių garažus, bet ir į kitas jiems svarbias sritis. Bendrovė „Kauno švara“ pirmoji Lietuvoje išmėgins elektrinį „Renault Trucks D WIDE E-TECH“ šiukšliavežį. Mūsų šalyje dar neįprasta netarši transporto priemonė į laikinosios sostinės gatves išriedės jau ketvirtadienį.

Kauno bendrovė pirmoji Lietuvoje išbandys elektra varomą šiukšliavežį

Visiškai elektrinio „Renault Trucks D WIDE E-TECH“ energijos šaltinis – keturi ličio jonų 265 kWh talpos baterijų paketai, sumontuoti važiuoklės šonuose. Energija perduodama varančiajai galinei ašiai dviem elektros varikliais, kurių maksimali galia siekia 370 kW, o sukimo momentas – 850 Nm. Sunkvežimyje įdiegta elektros pavarai pritaikyta automatinė dviejų pavarų transmisija.

Visiškai elektrinio „Renault Trucks D WIDE E-TECH“ energijos šaltinis – keturi ličio jonų 265 kWh talpos baterijų paketai, sumontuoti važiuoklės šonuose. Energija perduodama varančiajai galinei ašiai dviem elektros varikliais, kurių maksimali galia siekia 370 kW, o sukimo momentas – 850 Nm. Sunkvežimyje įdiegta elektros pavarai pritaikyta automatinė dviejų pavarų transmisija.

Visiškai elektrinio „Renault Trucks D WIDE E-TECH“ energijos šaltinis – keturi ličio jonų 265 kWh talpos baterijų paketai, sumontuoti važiuoklės šonuose. Energija perduodama varančiajai galinei ašiai dviem elektros varikliais, kurių maksimali galia siekia 370 kW, o sukimo momentas – 850 Nm. Sunkvežimyje įdiegta elektros pavarai pritaikyta automatinė dviejų pavarų transmisija.

Visiškai elektrinio „Renault Trucks D WIDE E-TECH“ energijos šaltinis – keturi ličio jonų 265 kWh talpos baterijų paketai, sumontuoti važiuoklės šonuose. Energija perduodama varančiajai galinei ašiai dviem elektros varikliais, kurių maksimali galia siekia 370 kW, o sukimo momentas – 850 Nm. Sunkvežimyje įdiegta elektros pavarai pritaikyta automatinė dviejų pavarų transmisija.

Visiškai elektrinio „Renault Trucks D WIDE E-TECH“ energijos šaltinis – keturi ličio jonų 265 kWh talpos baterijų paketai, sumontuoti važiuoklės šonuose. Energija perduodama varančiajai galinei ašiai dviem elektros varikliais, kurių maksimali galia siekia 370 kW, o sukimo momentas – 850 Nm. Sunkvežimyje įdiegta elektros pavarai pritaikyta automatinė dviejų pavarų transmisija.

Visiškai elektrinio „Renault Trucks D WIDE E-TECH“ energijos šaltinis – keturi ličio jonų 265 kWh talpos baterijų paketai, sumontuoti važiuoklės šonuose. Energija perduodama varančiajai galinei ašiai dviem elektros varikliais, kurių maksimali galia siekia 370 kW, o sukimo momentas – 850 Nm. Sunkvežimyje įdiegta elektros pavarai pritaikyta automatinė dviejų pavarų transmisija.

Visiškai elektrinio „Renault Trucks D WIDE E-TECH“ energijos šaltinis – keturi ličio jonų 265 kWh talpos baterijų paketai, sumontuoti važiuoklės šonuose. Energija perduodama varančiajai galinei ašiai dviem elektros varikliais, kurių maksimali galia siekia 370 kW, o sukimo momentas – 850 Nm. Sunkvežimyje įdiegta elektros pavarai pritaikyta automatinė dviejų pavarų transmisija.

Visiškai elektrinio „Renault Trucks D WIDE E-TECH“ energijos šaltinis – keturi ličio jonų 265 kWh talpos baterijų paketai, sumontuoti važiuoklės šonuose. Energija perduodama varančiajai galinei ašiai dviem elektros varikliais, kurių maksimali galia siekia 370 kW, o sukimo momentas – 850 Nm. Sunkvežimyje įdiegta elektros pavarai pritaikyta automatinė dviejų pavarų transmisija.

Visiškai elektrinio „Renault Trucks D WIDE E-TECH“ energijos šaltinis – keturi ličio jonų 265 kWh talpos baterijų paketai, sumontuoti važiuoklės šonuose. Energija perduodama varančiajai galinei ašiai dviem elektros varikliais, kurių maksimali galia siekia 370 kW, o sukimo momentas – 850 Nm. Sunkvežimyje įdiegta elektros pavarai pritaikyta automatinė dviejų pavarų transmisija.

Visiškai elektrinio „Renault Trucks D WIDE E-TECH“ energijos šaltinis – keturi ličio jonų 265 kWh talpos baterijų paketai, sumontuoti važiuoklės šonuose. Energija perduodama varančiajai galinei ašiai dviem elektros varikliais, kurių maksimali galia siekia 370 kW, o sukimo momentas – 850 Nm. Sunkvežimyje įdiegta elektros pavarai pritaikyta automatinė dviejų pavarų transmisija.

Visiškai elektrinio „Renault Trucks D WIDE E-TECH“ energijos šaltinis – keturi ličio jonų 265 kWh talpos baterijų paketai, sumontuoti važiuoklės šonuose. Energija perduodama varančiajai galinei ašiai dviem elektros varikliais, kurių maksimali galia siekia 370 kW, o sukimo momentas – 850 Nm. Sunkvežimyje įdiegta elektros pavarai pritaikyta automatinė dviejų pavarų transmisija.

Visiškai elektrinio „Renault Trucks D WIDE E-TECH“ energijos šaltinis – keturi ličio jonų 265 kWh talpos baterijų paketai, sumontuoti važiuoklės šonuose. Energija perduodama varančiajai galinei ašiai dviem elektros varikliais, kurių maksimali galia siekia 370 kW, o sukimo momentas – 850 Nm. Sunkvežimyje įdiegta elektros pavarai pritaikyta automatinė dviejų pavarų transmisija.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas