Kinai kala paskutinę vinį į vidaus degimo variklių karstą: pristatytas sprendimas, kuris visiškai pakeis nusistovėjusius standartus

Kinijos automobilių gamintojai vis aktyviau dalyvauja elektromobilių rinkoje, o siekdami pritraukti pirkėjų dėmesį siūlo ir itin įdomius sprendimus. Šios šalies gamintojai siekia nustebinti ne tik naujausiais automobilių modeliais, tačiau ir kitais sprendimais, kurie pagerintų visų elektrinių automobilių rinką.

Kinai kala paskutinę vinį į vidaus degimo variklių karstą: pristatytas sprendimas, kuris visiškai pakeis nusistovėjusius standartus

Dar gruodžio 24 dieną, Kinijos automobilių gamintojas „Nio“ surengė spaudos konferenciją, kurios metu pristatė ne tik naujus automobilius, bet ir itin greitą įkroviklį, kuris gal tiekti iki 500 kW elektros energijos. Toks kinų sprendimas – galingiausias elektromobilių įkrovimo rinkoje ir skirtas sutrumpinti transporto priemonių įkrovimo laiką.

Remiantis „Nio“ pateikiama informacija, naujasis itin įkroviklis bus prieinamas visiems elektromobilių gamintojams ir galės būti naudojamas plačiojoje visuomenėje. Jis gali pagaminti maksimalią 660 A įkrovimo srovę ir pasiūlys didžiausią galią įkroviklių rinkoje. Tikimasi, kad „Nio“ sprendimas, pasižymintis įspūdinga galia, žymiai sumažins elektromobilių įkrovimo laiką ir padarys įkrovimo procesą patogesnį ir efektyvesnį vairuotojams.

Skelbiama, kad šis „Nio“ sprendimas leis įkrauti 80 proc. elektromobilių baterijos vos per 12 minučių. Tiesa, tam yra keletas būtinų sąlygų – visų pirma, turi būti naudojama 800 V platforma, o transporto priemonė turi turėti bent 10 proc. įkrautą bateriją. Jeigu elektromobiliai sukurti ant 400 V platformos – tuomet analogiškomis sąlygomis įkrovimo laikas truks maždaug 20 minučių. Šie įkrovimo laikai yra žymiai greitesni nei įprastų įkrovimo stotelių ir, tikimasi, bus ypač patogūs vairuotojams, kuriems reikia greitai įkrauti savo transporto priemones keliaujant.

Itin greitas „Nio“ įkroviklis aprūpintas 15,6 colių įstrižainės ekranu ir turi išskirtinę bendrovės aušinimo skysčiu technologiją. Šios funkcijos veikia kartu, kad žymiai sumažintų įkrovimo laido svorį, kas leis prijungti mašiną krovimui pasitelkiant tik vieną ranką. Skysčio aušinimo naudojimas taip pat padeda pagerinti įkroviklio veikimą ir ilgaamžiškumą, mat „Nio“ panaudotas sprendimas užtikrina tinkamą darbinę temperatūrą.

Tikimasi, kad naujasis įkrovimo sprendimas bus prieinamas jau kitų metų kovą. Maksimali šio „Nio“ produkto įkrovimo galia siekia 640 kW ir tai gerokai lenkia kitos Kinijos bendrovės sprendimą. Dar šių metų pradžioje „XPeng“ pristatė savo sprendimą, kuris gali pasiūlyti maksimalią 480 kW galią. Tiesa, kol kas nėra žinoma kiek kainuos naujasis „Nio“ sprendimas.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas