Kinijos automobilių milžinė ketina pasiūlyti neįtikėtiną sprendimą: jau paruoštos pirmosios tokios baterijos

Įspūdingai vystydamas elektromobilių pasaulį, garsus Kinijos elektromobilių gamintojas „Nio“ yra pasirengęs pasiūlyti savo klientams didelio energijos tankio baterijas. Šias naujojo amžiaus pusiau kietojo būvio baterijas tiekia „Beijing WeLion New Energy Technology“, baterijų gamybos sektoriaus lyderė.

Kinijos automobilių milžinė ketina pasiūlyti neįtikėtiną sprendimą: jau paruoštos pirmosios tokios baterijos

„WeLion“ pagaminti 150 kWh baterijų paketai, kurių energijos tankis yra 360 Wh/kg, birželio 30 dieną buvo oficialiai perduoti „Nio“ per ceremoniją Hudžou mieste, Džedziango provincijoje. Šis reikšmingas renginys vyko gamykloje, kurioje gaminamos šios pažangios baterijos.

Ceremonijos metu „WeLion“ vykdomasis viceprezidentas Xiang Jin ir „Nio“ vyresnysis viceprezidentas Zeng Shuxiang oficialiai patvirtino metinį užsakymo sandorį. Abi šalys neatskleidė užsakymo dydžio, tačiau renginys buvo labai reikšmingas. „WeLion“ pirmininkas Yu Huigen gyrė tai kaip svarbų visos pramonės laimėjimą, kuris yra daugiau nei dvejų metų bendrų abiejų įmonių pastangų kulminacija.

Ponas Yu taip pat padėkojo Hudžou miesto valdžiai už paramą sėkmingai pradėjus veikti „WeLion“ pirmai gamyklai mieste. Šis bendradarbiavimas, pasak jo, pranašauja daug žadančią ateitį „Nio“ automobilių savininkams, nes jie gali tikėtis baterijos atnaujinimo pranašumų.

„Nio“ baterijų sistemų viceprezidentas Zeng Shizhe pritarė Yu optimizmui, teigdamas, kad pristatymas reiškia nedidelį, bet esminį žingsnį plečiant tiek „WeLion“, tiek „Nio“ įmones. Jis išreiškė viltį, kad ši pažanga paskatins didelius technologinius šuolius pramonėje.

Renginys taip pat buvo pažymėtas tuo, kad „WeLion“ atidarė savo naują Jangdzės upės deltos tyrimų ir plėtros centrą, esantį Hudžou. Bendrovė, kurios pagrindinė buveinė yra Pekine, veikia keturiose skirtingose gamybos vietose Kinijoje.

2021 m. pradžioje „Nio“ pateko į antraštes „Nio Day 2020“ renginyje paskelbusi apie savo 150 kWh pusiau kietojo būvio akumuliatorių. Ši baterija turėjo maitinti jų flagmaną sedaną „Nio ET7“. Pristatymo grafikas šiek tiek vėlavo, tačiau galutinis produktas žada padidinti automobilio svorį tik 20 kg.

„Nio“ įkūrėjas ir generalinis direktorius Williamas Li patvirtino, kad naujasis ES6 modelis, aprūpintas 150 kWh talpos paketu, pasiūlys įspūdingą 930 km nuvažiuojamą atstumą. Tačiau svarbu atkreipti dėmesį į tai, kad ši pažangi technologija pasižymi didesne kaina – vien 150 kWh akumuliatoriaus paketas kainuoja tiek pat, kiek ET5 sedanas, kuris Kinijos mažmeninėje prekyboje kainuoja 38 200 eurų.

Iki vasaros „Nio“ savininkai gali pradėti patirti 150 kWh akumuliatoriaus, kurį iš pradžių bus galima išsinuomoti su galimybe įsigyti vėliau, privalumus. Šis naujoviškas produktas yra sėkmingo „WeLion“ Hudžou gamykloje įdiegtos gamybos rezultatas.

Žinoma, tai svarbus pasiekimas – šiuo metu itin brangus, tačiau tai reiškia naujos eros ETP pramonėje pradžią. Tokių kompanijų kaip „Nio“ ir „WeLion“ nuolatinis tobulėjimas ir atsidavimas įrodo, kad kelias link tvaresnės ir technologiškai pažangesnės ateities jau yra tiesiamas.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas