Kinijos automobilių gamintojas pristatė naująjį „ET9“ modelį, o bendrovės vadovas Williamas Li išskyrė šio elektromobilio technologinę pažangą. „Nio“ vadovas negailėjo komplimentų naujajam automobiliui ir įvertino jį kaip technologinį lyderį flagmanų segmente, kuriame bendrovė susiduria su įvairiausiais sunkumais.
Naujasis „Nio ET9“ elektromobilis yra aprūpintas 5 nm „Shenji“ autonominio vairavimo lustu, kuriuo siekiama pakeisti iki tol naudotus keturis „Nvidia Drive Orin“ lustus. Tai iki šiol buvo standartas, kuris naudojamas „Nioo NT 2.0“ platformą naudojančiuose modeliuose.
Ši „Nio“ naujiena aprūpinta 120 kWh akumuliatorių paketu, kurio tankis 292 Wh/kg, o taip pat palaiko ir 5C greitąjį įkrovimą ir žada per penkias įkrovimo minutes nuvažiuoti iki 255 kilometrų. Pranešama, jog naujojo elektromobilio ilgis siekia 5 324 mm, plotis – 2 016 mm, aukštis – 1 620 mm, o ratų bazė – 3 250 mm. „Nio ET9“ savo dydžiu pralenkia ankstesnį bendrovės flagmaną „ET7“.
Pristatymo metu, „Nio“ vadovas pademonstravo ir išskirtinę šio elektromobilio funkciją – tai išmanioji pakabos sistema, kurią sukūrė „Nio Capital“ remiama „ClearMotion“ kompanija. Ši sistema, sukurta siekiant užtikrinti optimalų komfortą, sujungia amortizatorius su elektrohidrauliniu siurbliu, kad būtų galima greitai reguliuoti aukštį.
Naujasis „Nio ET9“ elektromobilis prekyboje pasirodys tik po metų, tačiau gamintojas jau dabar suteikia klientams pateikti jo rezervaciją. Kinijoje rezervuoti šį automobilį galima sumokant 640 eurų užstatą, o pirmieji pirkėjai gaus ir išskirtinių galimybių. Deja, tačiau kiek kainuos ši transporto priemonė – kol kas nėra žinoma.
Kaip bebūtų, naujasis „Nio“ flagmanas jau dabar yra laikomas vienu ambicingiausių bendrovės projektų, o tai leidžia tikėtis ir ganėtinai aukštos kainos. Elektromobilis bus aprūpintas gausybe naujų technologijų, kokių nesiūlo daugelis kitų gamintojų. Kol kas nėra aišku ar Kinijos automobilių gamintojas ketina pasiūlyti šį savo šedevrą ir Europoje, o tokia informacija turėtų paaiškėti tik kitąmet.