Kinijos automobilių gamintojas BYD pristatė atnaujintą „Seal“ modelio versiją. Tai yra pirmasis BYD sedanas, kuriame naudojama „e-Platform 3.0 Evo“ architektūra, ir pirmasis BYD modelis su „LiDAR“ sistema.

„e-Platform 3.0 Evo“ – tai 800 V architektūra, pasižyminti geresnėmis eksploatacinėmis savybėmis ir greitesniu įkrovimu nei „e-Platform 3.0“. 2025 metų „BYD Seal“ yra 4800 mm ilgio, 1875 mm pločio, 1460 mm aukščio, jo ratų bazė – 2920 mm.

Pranešama, jog naujasis „Seal“ bus gaminamas keturių skirtingų versijų – pirmosios trys versijos turės vieno variklio galinių ratų pavarą. Aukščiausios klasės modelyje siūloma dviejų variklių visų varančiųjų ratų pavara.

Pradinio lygio modelyje naudojamas 61,44 kWh akumuliatorius, o jo nuvažiuojamas atstumas pagal CLTC skaičiavimus siekia iki 510 kilometrų. Kiti trys modeliai pereina prie 80,64 kWh baterijų, kurio CLTC nuvažiuojamas atstumas siekia iki 650 km su vieno variklio modeliu arba iki 600 km su dviejų variklių versija.

Vieno variklio „BYD Seal“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,9 sekundės, o galingiausias dviejų variklių agregatas – per 3,8 sekundės. Du brangiausi naujojo elektromobilio modeliai turės ir „LiDAR“ sistemą. Tai leidžia naudoti BYD įmontuotą pagalbinio vairavimo sistemą „DiPilot 300“, galinčią savarankiškai vairuoti nuo taško iki taško tiek miesto keliuose, tiek greitkeliuose.

Skelbiama, jog 2025 metų „BYD Seal“ kainuos nuo maždaug 22,5 tūkst. eurų. Už tokią kainą bus galima įsigyti vieno variklio modelį su 61,44 kWh baterija. Galingiausias elektromobilio variantas bus parduodamas už maždaug 30,6 tūkst. eurų. Tiesa, šios kainos yra skirtos Kinijos rinkai.

guest
1 Komentuoti
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Zarejestruj sie na www.binance.com
Zarejestruj sie na www.binance.com
5 dienų prieš

Thank you for your sharing. I am worried that I lack creative ideas. It is your article that makes me full of hope. Thank you. But, I have a question, can you help me?

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas