Naujausiame „Nio House“ atidaryme Guangdongo provincijoje, Donguane, dalyvavo ir šios įmonės generalinis direktorius Viliamas Li, kuris dalijosi naujausia informacija apie įmonės ateities planus ir transporto priemonių kūrimo pažangą. Jo valdoma bendrovė patvirtino jau ne kartą, kad kuria savo mobilųjį telefoną, kadangi didžiosios, telefonų rinką valdančios kompanijos, tokios kaip „Apple“ neleidžia savo klientams išnaudoti naujausių technologijų. Įmonė nusprendė, kad vienintelis būdas visapusiškai išnaudoti šių laikų techninius pasiekimus – sukurti savo telefoną.

„Nio House“ atidarymo metu, kompanijos vadovas kalbėjo apie padarytą pažangą išmaniojo telefono kūrimo procese, taip pat užsiminė apie pasitarimus su kitais „Nio“ savininkais ir potencialiais investuotojais. Skelbiama, jog prie įrenginio kūrimo projekto dirba dvi komandos, kurių viena iš jų yra įsikūrusi Šanchajuje, o kita Šendžene. Viena iš užuominų, kurią atskleidė „Nio“ vadovas apie šį projektą, buvo tai, kad kitais metais „Android“ telefonų naudotojams nereikės keisti savo įrenginių, o tai leidžia manyti, kad „Nio” telefonas bus išleistas jau 2023 metais.

Paaiškėjo, kad „Nio“ atrinko klientų grupę, kuriai buvo suteikta ankstyvoji prieiga prie bendrovės kuriamo produkto, o pagrindinis to tikslas – testavimas. Pažymima ir tai, jog pirmieji rezultatai ir klientų įspūdžiai tikrai teikia daug vilčių. Yra manoma, kad „Nio“ telefonas savo našumu, naujausiomis technologijomis ir funkcijomis prilygsta „Apple“ parduodamiems telefonams.

Iš pasakojimų, galime daryti prielaidą, kad įmonė artėja prie savo pirmojo telefono išleidimo, vadinasi, greitu metu pasirodys naujos dizaino idėjos jau ir 2024 metams, nes pats V.Li patvirtino, kad „Nio“ kasmet išleis vis naują telefoną.

Aukštos klasės įrenginys bus pradėtas pardavinėti kitais metais ir yra „Nio“ bendrovės atsakas kovoje prieš funkcijų ir integracijos suvaržymus keliančią „Apple“ kompaniją, kuri neleidžia išnaudoti tikro savo įrenginių potencialo savo klientams. „Nio“ nori, kad telefonas taptų naujo bendrovės etapo simboliu, o taip pat siekiama, jog jų kuriami įrenginiai turėtų integraciją automobiliuose, namuose, o šie tikslai padėtų pasiekti visiškai susietą skaitmeninį erdvę.

Kalbant apie visiškai atnaujintą „Nio House“ automobilių salone Donguane, čia buvo pristatytas atnaujintas interjero dizainas, kurį „Nio“ vadina „Design 2.0“. Pažymima, jog tik trys „Nio House“ salonai buvo suprojektuoti pagal šį naująjį dizainą. Pastate buvo atlikta daug dizaino pakeitimų, tam buvo pasitelkta daug vietinių medžiagų gautų iš aplinkos.

Akivaizdu, jog elektromobiliai sukėlė revoliuciją ne tik automobilių rinkoje, bet ir ryšio bei skaitmeninio gyvenimo srityse. Tikrasis susietųjų paslaugų potencialas buvo išnaudotas tik atsiradus elektra varomiems automobiliams, o automobiliai yra laikomi ne tik kaip transporto priemonė, bet kaip ir neatsiejama mūsų gyvenimo dalis.

guest
0 Komentarai
Seniausi
Naujausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas