Kinijos elektromobilių milžinė svarsto dar labiau plėstis Europoje: jau dabar tyrinėjama rinka, planuojama statyti naują gamyklą

Vieta, vieta, vieta – kiekvienas pasaulio automobilių gamintojas žino, kokia svarbi yra gamyklos vieta ir kaip iš pažiūros smulkmenos gali reikšti skirtumą tarp sėkmės ir visiškos katastrofos. Remiantis prancūzų pranešimais, BYD Europoje ieško tobulos vietos pirmajai automobilių gamyklai Senajame žemyne statyti.

Kinijos elektromobilių milžinė svarsto dar labiau plėstis Europoje: jau dabar tyrinėjama rinka, planuojama statyti naują gamyklą

Gandai apie tai, kad BYD ketina steigti dirbtuves Europoje, sklando nuo praėjusių metų, tačiau nebuvo praktiškai jokių patvirtinimų. Vienintelis tvirtas įrodymas buvo BYD viceprezidentės Stella Li pareiškimas, kuri kalbėjosi su „Bloomberg“ ir patvirtino, kad bendrovė nori gaminti automobilius Europoje – kada nors. Nebuvo pateikta nei data, nei ko konkrečių detalių.

Šis vaizdas pamažu keičiasi, o naujausiose pranešimuose teigiama, kad bendrovė ieškojo buvusių automobilių gamybos vietų Europoje, taip pat galimybių statyti visiškai naują objektą. Ieškodama vietovių, BYD patvirtino, kad JK nepateko tarp potencialių vietų dėl sudėtingų santykių su ES po „Brexit“.

Panašu, kad įmonė susiaurino savo pasirinkimą iki Vokietijos, Prancūzijos, Ispanijos, Lenkijos ir Vengrijos. BYD Europos padalinio prezidentas Michealas Shu praėjusį kovą „Financial Times“ patvirtino, kad bendrovė nori investuoti į stabilią šalį, nes investicijos į gamyklą yra sprendimas dešimtmečiams, o ne metams.

Neseniai Prancūziją aplankė Elonas Muskas, kalbėdamas apie dar vieną planuojamą statyti „Gigafactory“, apie kurį jis užsiminė po pokalbių su Prancūzijos prezidentu. Akivaizdu, kad BYD taip pat derasi su Prancūzijos vyriausybe ir šalis yra labai aktyvi, kai kalbama apie naujų investicijų į šalį pritraukimą. Tuo tarpu Vokietija norės apsaugoti savo automobilių pramonę, o Lenkijos artumas prie konflikto Ukrainoje taip pat nepalengvina situacijos.

BYD Europoje veikia nuo 1998 m., kai pirmą kartą įkūrė savo atstovybę Nyderlanduose. Praėjusį rugsėjį bendrovė Europos rinkai oficialiai pristatė tris savo elektromobilius – „Atto3“, kurio kaina siekia maždaug 38 tūkst. eurų, „Han“ ir „Tang“ visureigį, kurių kainos prasideda nuo 72 tūkst. eurų. Automobiliai iš karto pradėti pardavinėti, o pirmieji pristatymai jau buvo atlikti pernai.

Praėjusį mėnesį BYD paskelbė, kad į Europos rinką pateks dar du jos ETP modeliai – bazinio lygio „BYD Dolphin“ ir vis populiaresnis „BYD Seal“. Abu automobiliai bus parduodami vėliau šiais metais, o kainos atskleistos arčiau jų pristatymo datos. Šios dvi transporto priemonės greičiausiai bus gaminamos Europoje, o pirmieji ES pagaminti vienetai pasieks prekybą jau 2025 m.

BYD plėsti savo gamybą į Europą yra labai prasminga, įmonė augo ir šiais metais nori tapti didžiausia automobilių gamintoja Kinijoje. Ji parduoda daugiausiai smulkių elektrinių transporto priemonių Kinijoje, tačiau atsilieka nuo „Tesla“, kai kalbama apie baterijomis varomų elektromobilių pardavimą.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas