„Tesla Cybertruck“ yra bene prieštaringiausiai vertinama nauja transporto priemonė rinkoje, praėjus penkeriems metams po to, kai visuomenei buvo parodytas jos prototipas. Vieni ją mėgsta, kiti nekenčia, tačiau aišku viena – kelyje būsite pastebėti, jei atsidursite „Cybertruck“ automobilyje.
Tai dėmesį prikaustanti mašina, o jos pardavimo sėkmė iki šiol buvo neabejotina. Antrąjį ketvirtį Jungtinėse Valstijose jis sugebėjo užkopti į geriausiai parduodamų elektrinių pikapų lentelės viršūnę, aplenkdamas „Rivian R1T“ ir „Ford F-150 Lightning“, kurie abu parduodami ilgiau.
Tačiau panašu, kad pradinis pakilimas išblėso. Vakar „Tesla“ Austino gamyklos, kurioje surenkamas „Cybertruck“, darbuotojams buvo liepta artimiausias tris dienas likti namie. „Šios savaitės antradienį, trečiadienį ir ketvirtadienį, gruodžio 3 – 5 dienomis, jums nereikia atvykti į darbą“ – sakoma nutekėjusiame pranešime.
Darbuotojams buvo liepta penktadienį grįžti į darbą ir kad jiems vis tiek bus sumokėta už tris dienas, kurias jie turėjo dirbti. „Tesla“ neatsako į žiniasklaidos klausimus, todėl nėra galimybės patvirtinti, ar tai susiję su paklausos problema, ar su kuo nors kitu. Kai kuriems darbuotojams netaikomas pakoreaguotas grafikas ir jiems bus pranešta atskirai, kada atvykti į darbą.
Tačiau, kaip rašo daugelis – nuo spalio pabaigos „Cybertruck“ linijos gamyklos darbininkams kartais būdavo skiriamos kitos pareigos, o ne pikapų gamyba. Keturi darbininkai teigė, kad per pastarąjį mėnesį jų darbo grafikai nesutapo, nes jie buvo išsiųsti namo arba jiems vietoj įprastų pareigų buvo paskirtos papildomos mokymo pratybos ar valymo darbai.
„Kai pradėjau dirbti „Tesla“, galėjai tikėtis gauti atlyginimą už viršvalandžius, o dabar jaučiuosi laimingas, kai gaunu 40 valandų“, – sakė vienas „Cybertruck“ linijos darbuotojas. Balandžio mėnesį „Tesla“ sutrumpino „Cybertruck“ gamybos linijos Ostine, Teksase, darbuotojų pamainas. Tada, spalio mėnesį, automobilių gamintojas pradėjo tiekti „Foundation Series“ modelius, kurie yra bent 20 tūkst. eurų pigesni už riboto leidimo modelius, kurie buvo pristatyti pirmieji.
Greitai prabėgus kelioms savaitėms, atrodo, kad tariamas daugelį metų kauptas užsakymų bagažas išseko vos per kelis mėnesius, o „Tesla“ pakvietė rezervacijų turėtojus, kurie iš anksto užsisakė dar 2023 metais, gauti savo elektromobilius. Remiantis įvairiais duomenimis, per pirmuosius devynis mėnesius Jungtinėse Valstijose iš viso buvo parduota ir užregistruota mažiau nei 30 tūkst. „Cybertruck“.
Per pirmuosius du ketvirčius kartu paėmus JAV buvo parduoti 11,5 tūkst. šių „Tesla“ visureigių, o trečiąjį ketvirtį užregistruoti 16,7 tūkst. vienetų. Skaičiai auga, todėl bus labai įdomu pamatyti, kas nutiks paskutinį ketvirtį – ar skaičiai didės, ar mažės? Iš pažiūros, praėjusį ketvirtį „Tesla“ pavyko gerokai padidinti gamybą, tačiau jei kampuotojo visureigio nori mažiau žmonių, būtų prasminga sumažinti surinkimo linijos tempą, kad pristatymo centrai nebūtų užpildyti atsargomis.