Naujasis „Roadster“ buvo pristatytas 2017 m. ir iš pradžių turėjo būti pradėtas gaminti 2020 m. 1,9 sekundės nuo 0–60 mylių per valandą ir 250 mylių per valandą didžiausias greitis yra pagrindiniai modelio skaičiai. „Roadster“ taip pat įveikia 620 mylių atstumą, o energija yra tiekiama iš 200 kWh baterijos. Jame yra net 4 vietos, nepaisant to, kad tai yra hiperautomobilis.
Tikimasi, kad „Roadster“ kaina prasidės nuo maždaug 200 tūkst. JAV dolerių, o ribotas „Founder’s Series“ leidimas kainuos 250 tūkst. Pastaruosius 6 metus buvo galima rezervuoti bazinį „Roadster“ už 50 tūkst. JAV dolerių.
Bus įdomu pamatyti, ar „Roadster“ iš tikrųjų bus pradėtas gaminti 2024 m. ketvirtąjį ketvirtį, praėjus 7 metams po to, kai jis pirmą kartą buvo parodytas pasauliui. Akivaizdu, kad „Tesla“ per daug nesirūpina aukščiausios klasės automobiliais ir neabejotinai tampa vis labiau orientuota į įprastus vartotojus.
Pavyzdžiui, automobilių gamintojas nesivargina įrengti vairo dešinėje pusėje S ir X modeliams, skirtiems JK, Airijos, Australijos ir Japonijos rinkoms. Tai gali reikšti, kad S ir X gamyba artimiausiu metu bus visiškai nutraukta, kadangi 3 ir Y modeliai yra daug pelningesni „Tesla“. Akivaizdu, kad pirmenybė teikiama didelės apimties produktams, tokiems kaip 3/Y, „Cybertruck“, „Semi“ ir 25 000 $ kainuojančiam „Model 2“.
Todėl ar prasminga išleisti daugiau nei 200 000 $ kainuojantį „Roadster“, kai panašu, jog „Tesla“ bando pereiti nuo buvimo BMW/Audi/Mercedes priešininke iki konkurento „Volkswagen“ ir „Toyota“? Mes nesame tikri, tačiau pasidalinkite savo mintimis komentaruose.