Naujasis „Volkswagen ID.Buzz“ bus pristatytas 2023 m. sausį: inovatyvūs vairuotojo asistentai nepalieka abejingų

Važiuojant greitkeliu ir trumpai palietus posūkio signalo svirtelę, naujasis „Volkswagen ID.Buzz“ grakščiai atlieka pagalbinį persirikiavimą į kitą eismo juostą. Taip pat jis geba pasitelkti spiečiaus duomenis ar net įsiminti dažnai naudojamus parkavimo manevrus: naujos išmaniosios pagalbinės sistemos „ID.Buzz“ vairavimą padaro dar patogesnį ir saugesnį. Kartu tai atliepia „Volkswagen“ įsipareigojimą naujausias technologijas kuo anksčiau padaryti prieinamas plačiam klientų ratui.

Naujasis „Volkswagen ID.Buzz“ bus pristatytas 2023 m. sausį: inovatyvūs vairuotojo asistentai nepalieka abejingų

„Naujasis „Volkswagen ID.Buzz“ yra viena laukiamiausių naujienų automobilių pramonėje ne tik visame pasaulyje, bet ir Baltijos šalyse. Jau dabar pastebime augantį klientų susidomėjimą šiuo automobiliu, jo galimybėmis ir naujausiomis inovatyviomis technologijomis. Džiaugiamės, kad naujasis modelis atstovybes Baltijos šalyse pasieks jau 2023 m. sausį“, – teigia Merli Ainsaar, „Volkswagen Commercial Vehicles“ prekės ženklo vadovė Baltijos šalyse.

„ID.Buzz“ furgone „Volkswagen“ naudoja pilnai integruotas naujausios kartos pagalbos vairuotojui sistemas. Pasirinktinai siūloma „Travel Assist“ su spiečiaus duomenimis ir „Park Assist Plus“ su atminties funkcija yra puikūs to pavyzdžiai. Šias sistemas taip pat galima papildomai užsisakyti įsigyjant visus kitus naujus ID. modelius, nuo ID.3 ir ID.4 iki ID.5.

„Travel Assist“ su spiečiaus duomenimis

Papildomai pasirenkama „Travel Assist“ sistema gali išlaikyti furgoną toje pačioje eismo juostoje, palaikyti atstumą iki priekyje važiuojančios transporto priemonės ir užtikrinti, kad „ID.Buzz“ neviršytų vairuotojo nustatyto maksimalaus greičio. Tam, be kita ko, naudojama adaptyvioji eismo juostos orientavimo sistema, aktyviai palaikanti transporto priemonę eismo juostos viduryje. „Travel Assist“ prisitaiko prie vairavimo stiliaus ir taip pat gali išlaikyti transporto priemonę ne pačiame juostos centre, bet arčiau kairės ar dešinės jos pusės. Į „Travel Assist“ sistemą taip pat įeina prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo ir pagalbinė posūkių įveikimo funkcijos.

Naujos „Travel Assist“ funkcijos. Jei prieinami anoniminiai spiečiaus duomenys iš kitų „Volkswagen“ modelių, juos pasitelkdama „Travel Assist“ sistema gali išlaikyti transporto priemonę toje pačioje eismo juostoje naudodama tik vieną kelio juostos ženklinimą. Tokiu atveju pagalbine sistema galima naudotis ir užmiesčio keliuose, neturinčiuose centrinės skiriamosios juostos. Taigi spiečiaus duomenys padidina „Travel Assist“ prieinamumą, vairavimo komfortą ir vertę klientui.

Spiečiaus duomenys iš daugybės automobilių. Spiečiaus duomenys dar labiau priartina „Volkswagen“ prie automatizuoto vairavimo. Nuasmenintus spiečiaus duomenis generuoja keli šimtai tūkstančių „Volkswagen Group“ automobilių. Visi jie fiksuoja tam tikras transporto priemonės aplinkos savybes, pavyzdžiui, kelio linijas ar kelio ženklus, ir, apjungus su žemėlapių duomenimis, visa tai perduodama į debesiją. Joje apdorotus ir individualiai pritaikytus duomenis gauna kiti „Volkswagen“ modeliai, tuo metu važiuojantys atitinkamais kelio ruožais.

Pagalba persirikiuojant nuo 90 km/val. Važiuojant greitkeliu didesniu nei 90 km/val. greičiu ir vairuotojui pageidaujant, „Travel Assist“ sistema su spiečiaus duomenimis gali padėti persirikiuoti į kitą eismo juostą. Įjungus šią funkciją, eismo juostos keitimo veiksmą galima pradėti ir atlikti palietus posūkio signalą. Kad viskas pavyktų, jutikliai neturi aptikti jokių objektų aplink transporto priemonę, o vairuotojo rankos turi laikyti lietimui jautrų vairą. Tokiu atveju „ID.Buzz“ automatiškai persirikiuoja į norimą eismo juostą. Manevrą bet kuriuo metu gali nutraukti ir perimti vairuotojas.

„Park Assist Plus“ su atminties funkcija

Kitas pasirenkamas „Volkswagen ID.Buzz“ vairuotojo asistentas yra „Park Assist Plus“ su atminties funkcija. Ši naujoviška pagalbos vairuotojui sistema gali įsiminti iki penkių atskirų parkavimo manevrų.

Ji gali įsiminti parkavimo veiksmus, atliktus judant mažesniu nei 40 km/val. greičiu ir ne didesniu nei 50 metrų atstumu. Tai gali padėti automobilį pastatyti, pavyzdžiui, stoginėje ar garaže. Vairuotojui tereikia vieną kartą transporto priemonę pastatyti pačiam ir išsaugoti veiksmų seką, o „ID.Buzz“ gebės pats ją pakartoti. Pagalbinė parkavimo sistema naudoja „ID.Buzz“ aplinką stebinčius jutiklius – ji pati manevruoja, greitina, stabdo ir perjungia pavarą. Taip pat ši sistema gali pratęsti vairuotojo pradėtus parkavimo manevrus ir, jei įmanoma, juos užbaigti.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas