Naujos kartos „Škoda Kodiaq“ pasipildė hibridinėmis pavaromis: debiutuoja švelniojo hibrido sistema bei keletas naujų technologijų

Antrosios kartos „Škoda Kodiaq“ visureigio galios sistemų asortimentas išsiplėtė – pirmą kartą šį modelį galima įsigyti su hibridine pavara. Iš tinklo įkraunama hibridinė „Kodiaq iV“ versija išvysto 150 kW (204 AG) galią ir suteikia galimybę vien elektros režimu nuvažiuoti daugiau nei 100 kilometrų (matuojant pagal WLTP ciklą). Toks rezultatas yra retas ne tik SUV segmente, bet ir tarp visų įkraunamųjų hibridų.

Naujos kartos „Škoda Kodiaq“ pasipildė hibridinėmis pavaromis: debiutuoja švelniojo hibrido sistema bei keletas naujų technologijų

Naujos kartos čekų krosoveris taip pat siūlomas su švelniojo hibrido sistema, kurioje veikia 1,5 litro darbinio tūrio benzininis TSI variklis. Šios sistemos pasiekiama galia – 110 kW (150 AG).

Taip pat galima rinktis 2 litrų benzininį TSI ir dyzelinį TDI variklius. Benzininė jėgainė išvysto 150 kW (204 AG) galią, o dyzelinė, priklausomai nuo versijos, pasiekia 110 kW (150 AG) arba 142 kW (193 AG) pajėgumą. Galingiausias benzininis ir dyzelinis varikliai standartiškai montuojami versijose su visų varomųjų ratų sistema. Visos jėgainės derinamos su automatine DSG transmisija.

Taip pat galima rinktis 2 litrų benzininį TSI ir dyzelinį TDI variklius. Benzininė jėgainė išvysto 150 kW (204 AG) galią, o dyzelinė, priklausomai nuo versijos, pasiekia 110 kW (150 AG) arba 142 kW (193 AG) pajėgumą. Galingiausias benzininis ir dyzelinis varikliai standartiškai montuojami versijose su visų varomųjų ratų sistema. Visos jėgainės derinamos su automatine DSG transmisija.

Taip pat galima rinktis 2 litrų benzininį TSI ir dyzelinį TDI variklius. Benzininė jėgainė išvysto 150 kW (204 AG) galią, o dyzelinė, priklausomai nuo versijos, pasiekia 110 kW (150 AG) arba 142 kW (193 AG) pajėgumą. Galingiausias benzininis ir dyzelinis varikliai standartiškai montuojami versijose su visų varomųjų ratų sistema. Visos jėgainės derinamos su automatine DSG transmisija.

Taip pat galima rinktis 2 litrų benzininį TSI ir dyzelinį TDI variklius. Benzininė jėgainė išvysto 150 kW (204 AG) galią, o dyzelinė, priklausomai nuo versijos, pasiekia 110 kW (150 AG) arba 142 kW (193 AG) pajėgumą. Galingiausias benzininis ir dyzelinis varikliai standartiškai montuojami versijose su visų varomųjų ratų sistema. Visos jėgainės derinamos su automatine DSG transmisija.

Taip pat galima rinktis 2 litrų benzininį TSI ir dyzelinį TDI variklius. Benzininė jėgainė išvysto 150 kW (204 AG) galią, o dyzelinė, priklausomai nuo versijos, pasiekia 110 kW (150 AG) arba 142 kW (193 AG) pajėgumą. Galingiausias benzininis ir dyzelinis varikliai standartiškai montuojami versijose su visų varomųjų ratų sistema. Visos jėgainės derinamos su automatine DSG transmisija.

Taip pat galima rinktis 2 litrų benzininį TSI ir dyzelinį TDI variklius. Benzininė jėgainė išvysto 150 kW (204 AG) galią, o dyzelinė, priklausomai nuo versijos, pasiekia 110 kW (150 AG) arba 142 kW (193 AG) pajėgumą. Galingiausias benzininis ir dyzelinis varikliai standartiškai montuojami versijose su visų varomųjų ratų sistema. Visos jėgainės derinamos su automatine DSG transmisija.

Taip pat galima rinktis 2 litrų benzininį TSI ir dyzelinį TDI variklius. Benzininė jėgainė išvysto 150 kW (204 AG) galią, o dyzelinė, priklausomai nuo versijos, pasiekia 110 kW (150 AG) arba 142 kW (193 AG) pajėgumą. Galingiausias benzininis ir dyzelinis varikliai standartiškai montuojami versijose su visų varomųjų ratų sistema. Visos jėgainės derinamos su automatine DSG transmisija.

Taip pat galima rinktis 2 litrų benzininį TSI ir dyzelinį TDI variklius. Benzininė jėgainė išvysto 150 kW (204 AG) galią, o dyzelinė, priklausomai nuo versijos, pasiekia 110 kW (150 AG) arba 142 kW (193 AG) pajėgumą. Galingiausias benzininis ir dyzelinis varikliai standartiškai montuojami versijose su visų varomųjų ratų sistema. Visos jėgainės derinamos su automatine DSG transmisija.

Taip pat galima rinktis 2 litrų benzininį TSI ir dyzelinį TDI variklius. Benzininė jėgainė išvysto 150 kW (204 AG) galią, o dyzelinė, priklausomai nuo versijos, pasiekia 110 kW (150 AG) arba 142 kW (193 AG) pajėgumą. Galingiausias benzininis ir dyzelinis varikliai standartiškai montuojami versijose su visų varomųjų ratų sistema. Visos jėgainės derinamos su automatine DSG transmisija.

Taip pat galima rinktis 2 litrų benzininį TSI ir dyzelinį TDI variklius. Benzininė jėgainė išvysto 150 kW (204 AG) galią, o dyzelinė, priklausomai nuo versijos, pasiekia 110 kW (150 AG) arba 142 kW (193 AG) pajėgumą. Galingiausias benzininis ir dyzelinis varikliai standartiškai montuojami versijose su visų varomųjų ratų sistema. Visos jėgainės derinamos su automatine DSG transmisija.

Taip pat galima rinktis 2 litrų benzininį TSI ir dyzelinį TDI variklius. Benzininė jėgainė išvysto 150 kW (204 AG) galią, o dyzelinė, priklausomai nuo versijos, pasiekia 110 kW (150 AG) arba 142 kW (193 AG) pajėgumą. Galingiausias benzininis ir dyzelinis varikliai standartiškai montuojami versijose su visų varomųjų ratų sistema. Visos jėgainės derinamos su automatine DSG transmisija.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas