Kinijos automobilių gamintojai yra žinomi tuo, kad, norėdami pritraukti pirkėjus, jie stengiasi išradinėti naujas funkcijas. Automobilyje yra karaokė, vairai, virstantys žaidimų konsolėmis, ir sėdynės, kurios atsilenkia į patogias gulimas lovas.
Tačiau nauja „Zhejiang Geely Holding Group Co.“ priklausančio aukščiausios klasės elektromobilių prekės ženklo „Zeekr“ funkcija privertė Kinijos socialinės žiniasklaidos vartotojus susimąstyti, ar šie projektai neperžengė ribos.
Spalio 11 dieną paskelbtuose vaizdo įrašuose, skirtuose minivenui „Mix“ reklamuoti, viceprezidentas Yangas Dachengas erdviame salone, kuriame gali sėdėti keturi žmonės, mėgaujasi karštuoju patiekalu ir, akivaizdu, stalu, prikrautu ingredientų, kuriuos galima pamerkti į didelį aštrios sriubos sultinio puodą.
Šie vaizdo įrašai tapo plačiai aptarinėjami, vien „Weibo“ tinkle jie surinko beveik 1 mln. peržiūrų ir daugiau kaip 4 tūkst. pasidalinimų. Žmonės diskutavo, ar praktiška valgyti valgį su verdančia sriuba automobilyje, ir svarstė, ką kvapas gali padaryti automobilio salone. Kiti smerkė tai kaip akivaizdų rinkodaros triuką, o kai kurie pripažino, kad „Mix“, galintis būti pritaikytas įvairioms reikmėms, padarys lauko veiklą įdomesnę.
Nesvarbu, ar automobilyje įrengti virduliai Kinijoje prigis, ar ne, „Zeekr“ kampanija rodo, kiek daug EV gamintojai padarys, kad išsiskirtų itin konkurencingoje rinkoje, kurioje, lėtėjant pardavimų augimui, vyksta ir įnirtingas kainų karas. Vietos gamintojai vis dažniau renkasi aukštųjų technologijų programinės įrangos funkcijas, skirtas jaunesniems vartotojams, arba daug dėmesio skiria dizaino elementams, kad patenkintų labiau šeimyninius vartotojus.
Pavyzdžiui, neretai kai kurie Kinijos gyventojai, norėdami pabėgti nuo kelių kartų šeimos narių, gyvenančių viename bute, naudoja savo elektromobilius, kurių dauguma turi didelius ekranus, ir žiūri ištisus filmus stacionariose transporto priemonėse, kurios yra tarsi antrasis poilsio kambarys. Dauguma gudrybių gali būti nekenksmingos, tačiau kai kurios gali turėti mirtinų pasekmių.
Šių metų pradžioje „Great Wall Motor“ pikapas „Poer“ pateko į keistą avariją, per kurią, kaip praneša žiniasklaida, žuvo žmogus, kuriam įstrigo kaklas bandant išskleisti palapinę, kurią galima įrengti virš transporto priemonės galo. Tuo metu „Great Wall Motor“ išplatino pareiškimą, kuriame pareiškė užuojautą ir teigė, kad atidžiai stebi incidento tyrimą.
Palapinę tiekusi tiekėja „Wild Land Outdoor Gear“ kitame pareiškime teigė, kad, remiantis pirminiais duomenimis, paaiškėjo, jog savininkas pateko į palapinę, kai ji buvo keliama įmontuotu elektros prietaisu. Bendrovė „Wild Land“ bendradarbiauja su valdžios institucijomis.
Savo ruožtu kompanija spalio 13 dieną atsakė kitu vaizdo įrašu, kuriame teigiama, kad žmonėms, vykstantiems stovyklauti ten, kur nėra restoranų, būtų smagu automobilyje pasigaminti karšto maisto.
„Vidinę erdvę galima labai keisti, žmonės gali žaisti kortomis, gerti arbatą ir kalbėtis.“, – vaizdo įraše sakė Y. Dacheng ir pridūrė, kad dar daugiau intriguojančių funkcijų bus atskleista, kai „Mix“ bus pristatytas kitą savaitę. Kalbant apie kvapą, Yang sakė, kad furgone įrengta stipri vėdinimo sistema.