„Nio“ vadovas su elektriniu sedanu įveikė įspūdingą atstumą: buvo išbandytos naujos kartos baterijos, tačiau jų kaina privers išsižioti daugelį

Lukas Snarskis

2023-12-29, 18:52 (atnaujinta 2024-06-03, 11:50)

0 komentarų

Kinijos bendrovė „Nio“ padidino kartelę su naujausiais įkrovimo technologijų padalinio atradimais. „Nio“ pristatė ketvirtos kartos elektromobilių baterijų keitimo stotelę ir 640 kW nuolatinės srovės įkroviklį, o visko puošmena – ambicingais naujųjų stotelių įrengimo tikslai 2024 metais.

„Nio“ vadovas su elektriniu sedanu įveikė įspūdingą atstumą: buvo išbandytos naujos kartos baterijos, tačiau jų kaina privers išsižioti daugelį

Elektrinių automobilių įveikiamas atstumas su vienu įkrovimu yra viena didžiausių tokių transporto priemonių problemų. Daugelis gamintojų kuria įvairius technologinius sprendimus, kurie leistų įveikti kuo daugiau kilometrų, o Kinijos bendrovės yra puikus to pavyzdys.

Kinijos gamintoja „Nio“ yra išleidusi „Nio ET7“ elektrinį sedaną, kuris aprūpintas naujos kartos 150 kWh baterija, o tai leido užfiksuoti fantastiškus rezultatus. Šis elektromobilis su vienu įkrovimu įveikė net 1 044 kilometrus, o šį važiavimą atliko bendrovės vadovas Williamas Li.

Būtent 150 kWh akumuliatorių paketas yra pagrindinis šio pasiekimo elementas, ir dabar turime įrodymų, kad realiame pasaulyje jis turi didelę reikšmę. „Nio“ vadovas pabrėžė akumuliatoriaus saugą ir lankstumą, pažymėdamas, kad visi „Nio“ modeliai gali būti atnaujinti taip, jog būtų naudojamos naujosios baterijos. Jas įsidiegti galima kompanijos įkurtose keitimo stotelėse.

Pranešama, jog šis važiavimas buvo pradėtas akumuliatorių keitimo stotyje Šanchajuje, esant -2 laipsnių temperatūrai. „Nio“ vadovo vairuojamas elektromobilis turėjo įveikti įvairius iššūkius, įskaitant neseniai per Kiniją nusiritusią šalčio bangą. 1 044 kilometrų kelionė užtruko 14 valandų ir vieną minutę, o tokie rezultatai yra dar įspūdingesni, atsižvelgiant į sudėtingas oro sąlygas.

Didelį vaidmenį šioje kelionėje atliko ir „Nio“ naudojama pagalbinė vairavimo sistema, kuri ne tik palengvino maršruto įveikimą, bet ir leido optimizuoti energijos sąnaudas. Teigiama, kad ši sistema buvo naudojama 92 proc. kelionės laiko. Atskleidžiama ir tai, jog „Nio ET7“ elektromobilio salone buvo palaikoma vidutinė 20 laipsnių temperatūra. Tai rodo, kad siekiant rekordinio rezultato, nebuvo atsisakyt komforto.

Kalbant apie „ET7“ elektriniame sedane naudojamas naujos kartos pusiau kietojo kūno baterijos pasižymi dideliu energijos tankiu – 360 Wh/kg ir šiuo metu tai yra didžiausios talpos masiškai gaminamas akumuliatorius, skirtas elektriniams automobiliams. Skelbiama, kad tokia baterija sveria 575 kilogramus ir yra vos 20 kilogramų sunkesnė nei anksčiau čia naudotai 100 kWh pakuotė.

Nors tokie rezultatai ir nuteikia optimistiškai, sprendžiant elektromobilių įveikiamo atstumo problemą, tačiau „Nio“ įkūrėjas ir prezidentas Qinas Lihongas pažymi, kad tokių baterijų naudojimas vis dar yra labai brangi pramoga. Jo teigimu, tokio akumuliatoriaus kaina šiuo metu kainuoja kone 43 tūkst. eurų, o už tokią kainą būtų galima įsigyti kitą elektrinį automobilį.

0 komentarų

Populiarios naujienos

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas