Norint išskirtinumo, greitai įsibėgėti iki 100 km/val. nebeužtenka

Praėjusio amžiaus pabaigoje į gatves išriedėjo daug superautomobilių. Dabar jie tapę geidžiamais kolekcininkų eksponatais, o tokių modelių kainos gali siekti ir dešimtis milijonų. Kodėl šiuo metu tokia jų vertė, lemia daug priežasčių, tačiau viena iš jų yra ta, kad anuomet šie modeliai buvo geriausias inžinierinės minties įkūnijimas.

Norint išskirtinumo, greitai įsibėgėti iki 100 km/val. nebeužtenka

Štai legendinis „Ferrari F40“, gamintas 1987–1992 metais, išvystė beveik 500 AG, o 100 km/val. greitį pasiekdavo per kiek daugiau nei 4 sekundes, o tuo pačiu laikmečiu vokiečių gamintas „Porsche 959“ po variklio gaubtu išvystydavo 444 AG ir demonstravo dar geresnius pagreičio skaičius ‌– šimtą pasiekdavo per 3,7 sekundės.

Štai legendinis „Ferrari F40“, gamintas 1987–1992 metais, išvystė beveik 500 AG, o 100 km/val. greitį pasiekdavo per kiek daugiau nei 4 sekundes, o tuo pačiu laikmečiu vokiečių gamintas „Porsche 959“ po variklio gaubtu išvystydavo 444 AG ir demonstravo dar geresnius pagreičio skaičius ‌– šimtą pasiekdavo per 3,7 sekundės.

Štai legendinis „Ferrari F40“, gamintas 1987–1992 metais, išvystė beveik 500 AG, o 100 km/val. greitį pasiekdavo per kiek daugiau nei 4 sekundes, o tuo pačiu laikmečiu vokiečių gamintas „Porsche 959“ po variklio gaubtu išvystydavo 444 AG ir demonstravo dar geresnius pagreičio skaičius ‌– šimtą pasiekdavo per 3,7 sekundės.

Štai legendinis „Ferrari F40“, gamintas 1987–1992 metais, išvystė beveik 500 AG, o 100 km/val. greitį pasiekdavo per kiek daugiau nei 4 sekundes, o tuo pačiu laikmečiu vokiečių gamintas „Porsche 959“ po variklio gaubtu išvystydavo 444 AG ir demonstravo dar geresnius pagreičio skaičius ‌– šimtą pasiekdavo per 3,7 sekundės.

Štai legendinis „Ferrari F40“, gamintas 1987–1992 metais, išvystė beveik 500 AG, o 100 km/val. greitį pasiekdavo per kiek daugiau nei 4 sekundes, o tuo pačiu laikmečiu vokiečių gamintas „Porsche 959“ po variklio gaubtu išvystydavo 444 AG ir demonstravo dar geresnius pagreičio skaičius ‌– šimtą pasiekdavo per 3,7 sekundės.

Štai legendinis „Ferrari F40“, gamintas 1987–1992 metais, išvystė beveik 500 AG, o 100 km/val. greitį pasiekdavo per kiek daugiau nei 4 sekundes, o tuo pačiu laikmečiu vokiečių gamintas „Porsche 959“ po variklio gaubtu išvystydavo 444 AG ir demonstravo dar geresnius pagreičio skaičius ‌– šimtą pasiekdavo per 3,7 sekundės.

Štai legendinis „Ferrari F40“, gamintas 1987–1992 metais, išvystė beveik 500 AG, o 100 km/val. greitį pasiekdavo per kiek daugiau nei 4 sekundes, o tuo pačiu laikmečiu vokiečių gamintas „Porsche 959“ po variklio gaubtu išvystydavo 444 AG ir demonstravo dar geresnius pagreičio skaičius ‌– šimtą pasiekdavo per 3,7 sekundės.

Štai legendinis „Ferrari F40“, gamintas 1987–1992 metais, išvystė beveik 500 AG, o 100 km/val. greitį pasiekdavo per kiek daugiau nei 4 sekundes, o tuo pačiu laikmečiu vokiečių gamintas „Porsche 959“ po variklio gaubtu išvystydavo 444 AG ir demonstravo dar geresnius pagreičio skaičius ‌– šimtą pasiekdavo per 3,7 sekundės.

Štai legendinis „Ferrari F40“, gamintas 1987–1992 metais, išvystė beveik 500 AG, o 100 km/val. greitį pasiekdavo per kiek daugiau nei 4 sekundes, o tuo pačiu laikmečiu vokiečių gamintas „Porsche 959“ po variklio gaubtu išvystydavo 444 AG ir demonstravo dar geresnius pagreičio skaičius ‌– šimtą pasiekdavo per 3,7 sekundės.

Štai legendinis „Ferrari F40“, gamintas 1987–1992 metais, išvystė beveik 500 AG, o 100 km/val. greitį pasiekdavo per kiek daugiau nei 4 sekundes, o tuo pačiu laikmečiu vokiečių gamintas „Porsche 959“ po variklio gaubtu išvystydavo 444 AG ir demonstravo dar geresnius pagreičio skaičius ‌– šimtą pasiekdavo per 3,7 sekundės.

Štai legendinis „Ferrari F40“, gamintas 1987–1992 metais, išvystė beveik 500 AG, o 100 km/val. greitį pasiekdavo per kiek daugiau nei 4 sekundes, o tuo pačiu laikmečiu vokiečių gamintas „Porsche 959“ po variklio gaubtu išvystydavo 444 AG ir demonstravo dar geresnius pagreičio skaičius ‌– šimtą pasiekdavo per 3,7 sekundės.

Štai legendinis „Ferrari F40“, gamintas 1987–1992 metais, išvystė beveik 500 AG, o 100 km/val. greitį pasiekdavo per kiek daugiau nei 4 sekundes, o tuo pačiu laikmečiu vokiečių gamintas „Porsche 959“ po variklio gaubtu išvystydavo 444 AG ir demonstravo dar geresnius pagreičio skaičius ‌– šimtą pasiekdavo per 3,7 sekundės.

Štai legendinis „Ferrari F40“, gamintas 1987–1992 metais, išvystė beveik 500 AG, o 100 km/val. greitį pasiekdavo per kiek daugiau nei 4 sekundes, o tuo pačiu laikmečiu vokiečių gamintas „Porsche 959“ po variklio gaubtu išvystydavo 444 AG ir demonstravo dar geresnius pagreičio skaičius ‌– šimtą pasiekdavo per 3,7 sekundės.

Štai legendinis „Ferrari F40“, gamintas 1987–1992 metais, išvystė beveik 500 AG, o 100 km/val. greitį pasiekdavo per kiek daugiau nei 4 sekundes, o tuo pačiu laikmečiu vokiečių gamintas „Porsche 959“ po variklio gaubtu išvystydavo 444 AG ir demonstravo dar geresnius pagreičio skaičius ‌– šimtą pasiekdavo per 3,7 sekundės.

Štai legendinis „Ferrari F40“, gamintas 1987–1992 metais, išvystė beveik 500 AG, o 100 km/val. greitį pasiekdavo per kiek daugiau nei 4 sekundes, o tuo pačiu laikmečiu vokiečių gamintas „Porsche 959“ po variklio gaubtu išvystydavo 444 AG ir demonstravo dar geresnius pagreičio skaičius ‌– šimtą pasiekdavo per 3,7 sekundės.

Štai legendinis „Ferrari F40“, gamintas 1987–1992 metais, išvystė beveik 500 AG, o 100 km/val. greitį pasiekdavo per kiek daugiau nei 4 sekundes, o tuo pačiu laikmečiu vokiečių gamintas „Porsche 959“ po variklio gaubtu išvystydavo 444 AG ir demonstravo dar geresnius pagreičio skaičius ‌– šimtą pasiekdavo per 3,7 sekundės.

Štai legendinis „Ferrari F40“, gamintas 1987–1992 metais, išvystė beveik 500 AG, o 100 km/val. greitį pasiekdavo per kiek daugiau nei 4 sekundes, o tuo pačiu laikmečiu vokiečių gamintas „Porsche 959“ po variklio gaubtu išvystydavo 444 AG ir demonstravo dar geresnius pagreičio skaičius ‌– šimtą pasiekdavo per 3,7 sekundės.

Štai legendinis „Ferrari F40“, gamintas 1987–1992 metais, išvystė beveik 500 AG, o 100 km/val. greitį pasiekdavo per kiek daugiau nei 4 sekundes, o tuo pačiu laikmečiu vokiečių gamintas „Porsche 959“ po variklio gaubtu išvystydavo 444 AG ir demonstravo dar geresnius pagreičio skaičius ‌– šimtą pasiekdavo per 3,7 sekundės.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas