Tokios naujienos iš „Honda“ stovyklos atkeliauja iškart po to, kai Kinijoje dedama dar daugiau pastangų, siekiant didinti elektrinių automobilių populiarumą. Šis „Honda“ žingsnis yra visiškas posūkis link elektrinių transporto priemonių.
Planuojama, kad „Dongfeng Honda“ gamykla pradės gamybą rugsėjo mėnesį, o lapkričio mėnesį – „GAC Honda“ naujos energijos transporto priemonių (NEV) gamykla. Ši sparti plėtra rodo „Honda“ siekį užimti didelę augančios Kinijos elektromobilių rinkos dalį.
Dabartiniai „Honda“ transporto priemonių gamybos pajėgumai Kinijoje, apimantys septynias linijas, sudaro 1,49 mln. vienetų per metus. Mažinimas pirmiausia palies dvi bendras įmones – tai „GAC Honda“ ir „Dongfeng Honda“.
Spalio mėnesį „GAC Honda“ uždarys ketvirtąją gamybos liniją, kurios metinis pajėgumas – 50 tūkst. vienetų. Tuo tarpu „Dongfeng Honda“ lapkričio mėn. uždarys antrąją gamybos liniją, kurios pajėgumas – 240 tūkst. vienetų. Todėl bendras „Honda“ automobilių gamybos pajėgumas Kinijoje sumažės iki 1,2 mln. vienetų.
Šis dramatiškas pokytis vyksta tuo metu, kai Kinijos automobilių gamintojai, gamindami nebrangius, technologijomis aprūpintus elektrinius automobilius, smarkiai įsitvirtina vidaus rinkoje. Pastaraisiais metais „Honda“, kaip ir kitų Japonijos automobilių gamintojų, pardavimai mažėjo.
Bendrovės pardavimai Kinijoje pirmąjį šių pusmetį, palyginti su praėjusiais metais, smuko 21,48 proc. – tai akivaizdus priminimas, kad pokyčius būtina skubiai įgyvendinti. „Honda“ sprendimas sumažinti dujinių automobilių gamybą nėra tik reakcija į rinkos tendencijas – tai aktyvus žingsnis, kuriuo siekiama priimti ateities mobilumą.
Įmonė pripažįsta, kad vidaus degimo varikliams atėjo laikas, ypač tokioje šalyje kaip Kinija, kuri agresyviai siekia švaresnių transporto sprendimų.
Drąsus „Honda“ žaidimas gali atsipirkti su kaupu, jei jai pavyks sėkmingai užkariauti Kinijos vartotojų širdis ir pinigines savo naujaisiais elektromobiliais. Bendrovės sėkmė šiame kelyje priklausys nuo daugelio veiksnių, įskaitant elektromobilių kokybę ir patrauklumą, jų kainas ir įkrovimo infrastruktūros prieinamumą.