Naujoji „Corsa“ džiugina nauju dizainu, įskaitant charakteringą „Opel Vizor“ prekinio ženklo veidą priekyje ir „Opel“ užrašą, užtikrintai išdėstytą galinėje dalyje. Moderniausios technologijos paverčia vairavimą dar ramesniu. Pasirinktinai naujojoje „Corsa“ siūlomas visiškai skaitmeninis „Snapdragon Cockpit“ platformos pagrindu sukurtas „Qualcomm Technologies“ kokpitas su naujomis, intuityviomis informacinėmis ir pramoginėmis funkcijomis ir iki 10 colių spalvotu jutikliniu ekranu.
Neakinantys „Intelli-Lux LED®“ matriciniai žibintai, kuriuos 2019 m. „Corsa“ atnešė į mažų automobilių segmentą, taip pat yra dar geresni ir tikslesni – dabar juos sudaro 14 LED elementų. Naujausia mažų automobilių bestselerio interpretacija gali pasigirti aukštosiomis technologijomis ir po variklio dangčiu.
Dabar „Corsa Electric“ taip pat turi daugiau galios ir patobulintą bateriją, leidžiančią nuvažiuoti iki 402 km pagal WLTP. Kitos pavaros taip pat turi naujovių – „Corsa“ yra pirmasis „Opel“ modelis, kurį bus galima įsigyti su 48 voltų hibridine sistema.
„Opel Corsa“ jau daugiau nei 40 metų yra bestseleris. Pastaruosius dvejus metus jis taip pat buvo geriausiai parduodamas mažas automobilis Vokietijoje, o 2021 m. – apskritai geriausiai parduodamas automobilis Jungtinėje Karalystėje. Mums ši sėkmė yra mūsų darbo įvertinimas ir papildoma motyvacija ateityje dirbti dar geriau. Naujoji „Corsa“ yra dar modernesnė, dar emocionalesnė ir geresnė. Nuostabiu dizainu, moderniausiomis aukštesnių segmentų technologijomis ir naujomis, vietoje nenaudojamomis elektrinėmis ir hibridinėmis technologijomis norime įkvėpti klientus ir parodyti jiems, ko jie šiandien gali tikėtis iš mažo automobilio”, – sakė „Opel“ generalinis direktorius Florianas Huettlas.
Drąsus, grynas, kupinas emocijų: Naujasis „Corsa“ dizainas su „Opel Vizor“
Tobulos proporcijos ir preciziškumas iki smulkiausių detalių, visa tai sutalpinta į drąsią ir gryną išvaizdą – tokia yra naujoji „Opel Corsa“. Dizaineriai padarė mažų automobilių bestselerį dar modernesnį ir dar stilingesnį. Ryškiausias bruožas – nepakartojamas „Opel Vizor“, būdingas prekės ženklui priekis, kuris puošia visus naujus „Opel“ modelius.
Juodas elementas dengia „Corsa“ priekį ir padaro automobilio groteles vienu elementu kartu su LED priekiniais žibintais ir centriniu „Opel“ „Žaibu“. Optinės oro angos apatinėje priekinio bamperio dalyje yra didesnės ir ryškesnės nei anksčiau, todėl „Corsa“ dar tvirčiau įsitaiso ant kelio.
Šoninis naujosios „Corsa“ vaizdas taip pat žavi charakteringomis linijomis. Atrodo, kad kone perregimas C statramstis leidžia juodam stogui (priklausomai nuo apdailos lygio) sklęsti virš automobilio. Galinės dalies vaizdas taip pat užtikrintas: „Corsa“ pavadinimas, kaip pirmą kartą buvo matyti prieš kelis mėnesius ant riboto leidimo „Opel Corsa 40“ modelio, dabar puikuojasi bagažinės dangčio viduryje.
Intuityvus ir orientuotas į esminius dalykus: naujasis vairuotojo skydelio dizainas
Dėl daugybės naujų funkcijų „Corsa“ interjeras sukuria modernią atmosferą. Prie to prisideda naujo dizaino sėdynių apmušalai, naujas pavarų perjungimo svirties ir vairo dizainas. Tačiau svarbiausias akcentas – tiek vizualinis, tiek techninis – pasirenkamas visiškai skaitmeninis skydelis su naujomis informacinėmis ir pramoginėmis sistemomis.
Integruotoje „Snapdragon Cockpit“ platformoje, sukurtoje „Qualcomm Technologies“, įdiegtos patobulintos grafikos, daugialypės terpės, kompiuterinės regos ir dirbtinio intelekto (DI) galimybės, kad būtų sukurta labiau integruota, kontekstą suvokianti ir nuolat prisitaikanti vairuotojo skydelio sistema, galinti tobulėti pagal keleivių pageidavimus.
Kaip ir kuriant naujausios kartos „Astra“, taikytas principas „Detox to the max“: navigacinė sistema siūlo prie interneto prijungtas paslaugas, natūralios kalbos atpažinimo funkciją „Hey Opel“ ir atnaujinimus nuotoliniu būdu. Be to, navigacijos ir daugialypės terpės sistemos 10 colių spalvotame jutikliniame ekrane ir vairuotojo informaciniame ekrane rodomi duomenys tapo dar aiškesni, todėl visą svarbią informaciją galima peržiūrėti per sekundės dalį.
Pirmą kartą su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ suderinamus išmaniuosius telefonus bus galima tiek prijungti prie automobilio daugialypės terpės sistemų, tiek ir įkrauti belaidžiu būdu.
Dar tiksliau: „Intelli-Lux LED®“ matriciniai žibintai su 14 LED elementų
Nuo 2019 m. adaptyvūs, neakinantys „Intelli-Lux LED®“ matriciniai žibintai rodo, kaip „Corsa“ mažų automobilių segmento naujoves padaro prieinamas visiems. Inžinieriai nuolat dirba prie tolesnių patobulinimų, ir naujoji „Corsa“ nuo to tampa tik geresnė. Keturiolika, vietoj buvusių aštuonių, individualiai valdomi LED elementai užtikrina vairavimo įspūdį lyg apšviestame stadione, kuris dabar dar tiksliau nei anksčiau išjungia segmentus, kad neakintų kitų eismo dalyvių.
Taip pat, sumontuota daugybė kitų modernių pagalbos sistemų, padedančių vairuoti ir manevruoti užtikrinčiau. Nuo naujos didelės raiškos panoraminės galinio vaizdo kameros iki adaptyviosios kruizo kontrolės ir greičio ribotuvo bei šoninės apsaugos iki įspėjimo apie priekinį susidūrimą su automatiniu avariniu stabdymu ir pėsčiųjų aptikimu.
Galingesnis, efektyvesnis: „Corsa Electric“ su patobulinta baterija ir nauju varikliu
Iki 2028 m. „Opel“ Europoje taps visiškai elektriniu prekės ženklu, 12 modelių jau šiandien yra elektrifikuoti – „Corsa“ buvo elektrinės pavaros pradininkė „Opel“ asortimente. Todėl nenuostabu, kad 2020 m. „Corsa-e“ pelnė „Auksinį vairą“. Dabar naujoji „Corsa Electric“ pereina į kitą lygį: platesnis pasirinkimas, didesnė galia, patobulinta baterija ir didesnis nuvažiuojamas atstumas.
„Corsa Electric“ bus siūloma su dviem elektrinės pavaros variantais: mažųjų automobilių bestseleris bus siūlomas su 100 kW/136 AG ir dar didesniu nuvažiuojamu atstumu, siekiančiu iki 357 km, taip pat su 115 kW/156 AG ir iki 402 km nuvažiuojamu atstumu pagal WLTP. Taigi, „Corsa Electric“ yra ne tik labai efektyvus – su 260 niutonmetrų sukimo momentu, pasiekiamu vos spustelėjus pedalą, visada užtikrintas grynas vairavimo malonumas.
Kai „Corsa Electric“ reikia įkrauti, tai galima padaryti greitai. Greitojo įkrovimo stotelėje vos per 30 minučių baterijos įkrova pasiekia 80 proc. (20-80 proc.).
Pavaros naujokės taip pat siūlo dinamišką vairavima kartu su atsakingu požiūriu: pirmą kartą „Opel“ klientams pasiūlys galimybę pereiti prie hibridinių automobilių su 48 voltų sistema. 74 kW/100 AG ir 100 kW/136 AG varikliai komplektuojami su nauja automatine dviejų sankabų pavarų dėže. Ateityje jie papildys platų ekonomiškos pavaros variantų asortimentą nuo itin efektyvių vidaus degimo variklių iki visiškai elektrinės „Corsa Electric“, taip nuosekliai tęsdami markės elektrifikaciją.