Didžiosios Britanijos gamintojai pažymi, kad naujasis modelis savo našumu prilygs galingiausiajai versijai su V8 vidaus degimo varikliu, o jo pravažumo savybės ir toliau išliks tokios, kokiomis šis prekių ženklas pagrįstai didžiuojasi nuo pat gamybos pradžios 1970 metais.
„Nuo prekybos pradžios 2021-aisiais naujausios kartos „Range Rover“ kelia populiarumo kartelę į naują lygį. Visame pasaulyje regime didžiausią paklausą per visą 53 metų modelio istoriją. Tokia precedento neturinti sėkmės istorija mus paskatino sudaryti laukiančiųjų sąrašą, kad labiausiai norintiems trokštamiausio pastarojo meto automobilio galėtume suteikti galimybę užsisakyti pirmiesiems“, – paaiškino „Range Rover“ generalinė direktorė Geraldine Ingham.
Po metus trukusių kompiuterinių simuliacijų, išbandant galutinio modelio tvirtumą, analizuojant daugybės įdiegtų sistemų sąveiką su važiuokle ir būtinus jos nustatymus, virtualiai 50 km/val. greičiu įveikiant brastas, buvo pagaminti pirmieji prototipai. Jie šiuo metu išbandomi realiomis atšiauriomis sąlygomis.
Skirtinguose pasaulio kampeliuose, nuo Švedijos iki Dubajaus, temperatūrai siekiant nuo -40 iki +50 laipsnių pagal Celsijų, tikrinamas elektromobilių elgesys keliuose. Pasaulinė bandymų programa buvo sukurta specialiai pirmajam visiškai elektriniam „Range Rover“, norint įsitikinti elektrinės pavaros ir jos apsaugos atsparumu, baterijos ilgaamžiškumu ir važiuoklės vientisumu. Bandant optimizuoti šiluminių parametrų valdymą, atliekami specifiniai elektromobilio dinaminiai bandymai.
„Siekiame sukurti tyliausią ir rafinuočiausią visų laikų „Range Rover“. Svarbiausi ingredientai, kuriais grindžiama šio automobilio sėkmė, tebėra nepakitę: nesenstantis dizainas, tyla salone ir galimybė važiuoti, kur panorėjus, o dabar dar ir neišmetant jokių teršalų. Jungtinės Karalystės širdyje sukurtas „Range Rover Electric“ papildys plačią modelio gamą, kurioje jau yra dalinio hibrido (MHEV) ir iš tinklo įkraunamojo hibrido (PHEV) sistemos. Taip bus patenkinti daugybės skirtingų vairuotojų poreikiai“, – pabrėžė „Jaguar Land Rover“ bendrovės produktų inžinerijos vykdomasis direktorius Thomasas Mülleris.
Naujasis „Range Rover Electric“ projektuojamas, konstruojamas ir gaminamas Jungtinėje Karalystėje, Solihalo mieste, naudojant lanksčią bendrovės modulinę išilginę platformą (MLA). Ant jos kuriami ir minėti hibridiniai modeliai.
Pirmą kartą elektromobilio baterijos ir valdymo įranga kuriama ir surenkama naujajame „Jaguar Land Rover“ elektrinių galios sistemų gamybos centre Vulverhamptone, Jungtinėje Karalystėje. „Range Rover“ plečia elektrinės pavaros diegimą savo modeliuose, nes yra užsibrėžusi iki 2039 metų pasiekti nulinės anglies emisijos tikslą.