Pirmieji iššūkiai įveikti: DFDS elektriniai vilkikai iš Klaipėdos jau pasiekia ir Kauną

Lietuvos vežėjams svarstant apie galimybę naudoti elektrinius vilkikus tarpmiestiniuose maršrutuose užsienio bendrovės elgiasi drąsiau.

Pirmieji iššūkiai įveikti: DFDS elektriniai vilkikai iš Klaipėdos jau pasiekia ir Kauną

Danijos kapitalo keltų ir krovinių transportavimo bendrovė DFDS nuo birželio 5 d. Klaipėdos regione naudoja tris elektrinius vilkikus. Jų eksploatacijos iššūkius įmonei padeda spręsti veiklos partneriai – didieji uostamiesčio krovinių terminalai.

Danijos kapitalo keltų ir krovinių transportavimo bendrovė DFDS nuo birželio 5 d. Klaipėdos regione naudoja tris elektrinius vilkikus. Jų eksploatacijos iššūkius įmonei padeda spręsti veiklos partneriai – didieji uostamiesčio krovinių terminalai.

Danijos kapitalo keltų ir krovinių transportavimo bendrovė DFDS nuo birželio 5 d. Klaipėdos regione naudoja tris elektrinius vilkikus. Jų eksploatacijos iššūkius įmonei padeda spręsti veiklos partneriai – didieji uostamiesčio krovinių terminalai.

Danijos kapitalo keltų ir krovinių transportavimo bendrovė DFDS nuo birželio 5 d. Klaipėdos regione naudoja tris elektrinius vilkikus. Jų eksploatacijos iššūkius įmonei padeda spręsti veiklos partneriai – didieji uostamiesčio krovinių terminalai.

Danijos kapitalo keltų ir krovinių transportavimo bendrovė DFDS nuo birželio 5 d. Klaipėdos regione naudoja tris elektrinius vilkikus. Jų eksploatacijos iššūkius įmonei padeda spręsti veiklos partneriai – didieji uostamiesčio krovinių terminalai.

Danijos kapitalo keltų ir krovinių transportavimo bendrovė DFDS nuo birželio 5 d. Klaipėdos regione naudoja tris elektrinius vilkikus. Jų eksploatacijos iššūkius įmonei padeda spręsti veiklos partneriai – didieji uostamiesčio krovinių terminalai.

Danijos kapitalo keltų ir krovinių transportavimo bendrovė DFDS nuo birželio 5 d. Klaipėdos regione naudoja tris elektrinius vilkikus. Jų eksploatacijos iššūkius įmonei padeda spręsti veiklos partneriai – didieji uostamiesčio krovinių terminalai.

Danijos kapitalo keltų ir krovinių transportavimo bendrovė DFDS nuo birželio 5 d. Klaipėdos regione naudoja tris elektrinius vilkikus. Jų eksploatacijos iššūkius įmonei padeda spręsti veiklos partneriai – didieji uostamiesčio krovinių terminalai.

Danijos kapitalo keltų ir krovinių transportavimo bendrovė DFDS nuo birželio 5 d. Klaipėdos regione naudoja tris elektrinius vilkikus. Jų eksploatacijos iššūkius įmonei padeda spręsti veiklos partneriai – didieji uostamiesčio krovinių terminalai.

Danijos kapitalo keltų ir krovinių transportavimo bendrovė DFDS nuo birželio 5 d. Klaipėdos regione naudoja tris elektrinius vilkikus. Jų eksploatacijos iššūkius įmonei padeda spręsti veiklos partneriai – didieji uostamiesčio krovinių terminalai.

Danijos kapitalo keltų ir krovinių transportavimo bendrovė DFDS nuo birželio 5 d. Klaipėdos regione naudoja tris elektrinius vilkikus. Jų eksploatacijos iššūkius įmonei padeda spręsti veiklos partneriai – didieji uostamiesčio krovinių terminalai.

Danijos kapitalo keltų ir krovinių transportavimo bendrovė DFDS nuo birželio 5 d. Klaipėdos regione naudoja tris elektrinius vilkikus. Jų eksploatacijos iššūkius įmonei padeda spręsti veiklos partneriai – didieji uostamiesčio krovinių terminalai.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas