Pirmoji legendinio Dakaro diena pasiekė finišo tiesiąją: užfiksuotas elektrinių „Audi“ bolidų triumfas, puikius rezultatus pademonstravo ir lietuviai

Šiandien prasidėjo pirmoji Dakaro diena, o joje lenktynininkai turi įveikti žiedinį greičio ruožą. Visi dalyviai startuoja „Sea Camp“ bivake, o ten pat jie ir pasieks finišą. Tarp greičiausių šiandien – „Audi“ bolidus vairuojantys pilotai.

Pirmoji legendinio Dakaro diena pasiekė finišo tiesiąją: užfiksuotas elektrinių „Audi“ bolidų triumfas, puikius rezultatus pademonstravo ir lietuviai

Pirmoji diena pažymėta „Audi“ elektra varomų „RS Q e-tron“ bolido pergale. Nors iš pradžių pirmavo švedų duetas Mattias Ekströmas ir Emilas Bergkvistas, tačiau pirmieji finišą pasiekė Carlosas Sainzas ir Lucasas Cruzas, kurie ir tapo pirmosios dienos dykumų maratono nugalėtojais. Švedų duetas, kuris taip pat lenktyniauja su „Audi“ bolidu, finišavo trečioje vietoje ir nuo lyderių atsiliko vos 47 sekundes.

Trečiasis „Audi“ komandos duetas, kurį sudaro Stéphane'as Peterhanselis ir Edouardas Boulangeris, šiandien finišavo vienuoliktoje vietoje. Antroje vietoje po pirmosios dienos rikiuojasi Sebastienas Loebas ir Fabianas Lurquinas, kurie nuo lyderių atsilieka vos 23 sekundes.

Gigi Soldano / DPPI nuotr.

„Jaučiame malonią sportinę įtampą, tačiau kartu jaučiamės kruopščiai pasirengę raliui, – dar prieš Dakarą sakė „Audi“ automobilių sporto vadovas R. Michlas. – Dabar mūsų automobilis yra labai patikimas. Palyginti su pirmosios kartos „RS Q e-tron“, naujoji versija yra reikšmingai patobulinta. Mūsų tikslas – vieta ant podiumo, tačiau lieka daugybė išorinių, nenuspėjamų veiksnių. Juos patirsime tik per patį Dakarą.“

Priminsime, kad antrosios kartos „Audi RS Q e-tron“ automobilis priskirtas T1-U kategorijai, kuri vadinama Dakaro ateities klase ir joje varžosi tik mažataršiai automobiliai. Priekinės ir galinės ašies pavara yra elektrinė, o elektros varikliai energiją gauna iš aukštos įtampos akumuliatoriaus. Labai efektyvus energijos keitiklis, sudarytas iš keturių cilindrų variklio su turbokompresoriumi ir papildomo variklio-generatoriaus bloko (MGU), pirmą kartą perdirba atsinaujinantį kurą, taip sumažindamas CO2 emisiją daugiau nei 60 procentų. Gruodžio mėnesį ši jėgainės koncepcija pelnė žurnalo „Race Tech“ ekspertų komisijos apdovanojimą „Racecar Powertrain of the Year Award“ (liet. „Metų lenktyninio automobilio pavara“).

Pirmoji Dakaro diena sėkmingai susiklostė ir „Teltonika Racing“ pilotui Vaidotui Žalai. Lietuvis, kartu su šturmanu iš Portugalijos Paulo Fiuza, po pirmosios dienos rikiuojasi šeštoje pozicijoje ir lyderiui pralaimi 5 min. 28 sek. Benediktas Vanagas šiandien finišavo preliminariai 20 pozicijoje ir nuo C.Sainzo atsilieka daugiau nei 20 minučių.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas