Prancūzijos automobilių milžinė įkūrė naują bendrovę: pristatytas naujas prekinis ženklas, kuris pasiūlys visiems įperkamus elektromobilius

„Renault“ grupė žengia dar vieną tvirtą žingsnį tvaresnio ateities transporto link. Prancūzijos automobilių gamintoja lapkričio 1-ąją įkūrė bendrovę „Ampere“ – pirmąją Europoje vien tik elektromobilių ir jų programinės įrangos rinkos žaidėją. Pagrindinis šios bendrovės tikslas yra kurti elektromobilius, kurie būti įperkami visiems.

Prancūzijos automobilių milžinė įkūrė naują bendrovę: pristatytas naujas prekinis ženklas, kuris pasiūlys visiems įperkamus elektromobilius

„Renault“ visuomet siekė įveikti iššūkius ir pasinaudoti automobilių pramonės transformacijos teikiamomis galimybėmis, kartu sprendžiant svarbiausias klimato kaitos problemas. Tam tikslui prancūzų prekės ženklas įkūrė bendrovę „Ampere“ – naujo modelio automobilių gamintoją, siekiančią tapti Europos lydere sparčiai augančioje elektromobilių rinkoje.

„Ampere“, remdamasi 15 metų patirtimi elektromobilių srityje, kurs visiškai elektrines transporto priemones Europos rinkai. Esminis šios bendrovės tikslas – demokratizuoti elektromobilių naudojimą Senajame žemyne, paverčiant jį įperkamą visiems.

Naujojoje bendrovėje šiuo metu jau dirba daugiau nei 11 000 darbuotojų, iš kurių 35 proc. yra inžinieriai. „Ampere“ buvo įsteigta pagal „Renault“ grupės strateginį planą „Renaulution“, kuriuo siekiama integruoti tvarumo aspektus į visą vertės grandinę – ne tik į įmonės kuriamus produktus ir paslaugas, bet ir į jos procesus, prisidedant prie mažo anglies dioksido kiekio žiedinės ekonomikos.

„Kuriame naujo modelio bendrovę, kuri specializuojasi elektrinių transporto priemonių ir programinės įrangos srityje. Kaip geriau iliustruoti mūsų revoliuciją ir mūsų komandų drąsą? Įdiegti tvarią įmonės viziją ir užtikrinti, kad ji atsispindėtų kiekviename procese ir gaminyje. Pasinaudoti grupės stiprybėmis ir peržiūrėti, kaip viską atliekame. Suburti tvirtą komandą ir dirbti siekiant bendro tikslo. Pasinaudoti prancūziškomis šaknimis ir tapti lyderiu Europoje.

Patvirtinti savo įsipareigojimą klientams, mūsų planetai ir joje gyvenantiems žmonėms. „Ampere“ planas atspindi ambicingus grupės siekius, todėl labai didžiuojuosi galėdamas žengti šį svarbų žingsnį į priekį“, – sako Luca de Meo, „Ampere“ ir „Renault“ grupės generalinis direktorius.

Beje, „Ampere“ logotipas automobilių entuziastams bus lengvai atpažįstamas. Jis pradėtas kurti nuo deimanto formos – kultinio ilgamečio „Renault“ simbolio, atspindinčio jos žmogiškąją ir pramoninę praeitį. Iš keleto deimantų suformuotas logotipas iliustruoja naują glaudžiai susietų komandų, kurių kiekviena turi savo kompetencijos sritį, struktūrą.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas