„Regitros“ duomenys atskleidžia, kiek elektromobilių rieda Lietuvos keliais: nuolat didėjantis baterijų kiekis ir kokios galimybės slypi šiame kiekyje

Lietuvoje daugėjant elektromobilių, daugėja ir baterijų, kurios anksčiau ar vėliau baigs savo gyvavimo ciklą. Iš bet kur išmestų baterijų į aplinką gali pasklisti kenksmingos medžiagos. Tačiau tinkamai sutvarkytos senos baterijos – sutaupyti vertingi gamtos ištekliai ir naujos galimybės verslui.

„Regitros“ duomenys atskleidžia, kiek elektromobilių rieda Lietuvos keliais: nuolat didėjantis baterijų kiekis ir kokios galimybės slypi šiame kiekyje

Gamintojų ir importuotojų asociacija, remdamasi VĮ „Regitra“ teikiama transporto priemonių registracijos statistika, skaičiuoja, kad šiuo metu Lietuvoje yra beveik 8 tūkst. tonų M1 klasės elektromobilių ir hibridinių, varomų elektra ir benzinu, automobilių baterijų – maždaug tiek svertų ir 18 Puntuko akmenų.

Gamintojų ir importuotojų asociacija, remdamasi VĮ „Regitra“ teikiama transporto priemonių registracijos statistika, skaičiuoja, kad šiuo metu Lietuvoje yra beveik 8 tūkst. tonų M1 klasės elektromobilių ir hibridinių, varomų elektra ir benzinu, automobilių baterijų – maždaug tiek svertų ir 18 Puntuko akmenų.

Gamintojų ir importuotojų asociacija, remdamasi VĮ „Regitra“ teikiama transporto priemonių registracijos statistika, skaičiuoja, kad šiuo metu Lietuvoje yra beveik 8 tūkst. tonų M1 klasės elektromobilių ir hibridinių, varomų elektra ir benzinu, automobilių baterijų – maždaug tiek svertų ir 18 Puntuko akmenų.

Gamintojų ir importuotojų asociacija, remdamasi VĮ „Regitra“ teikiama transporto priemonių registracijos statistika, skaičiuoja, kad šiuo metu Lietuvoje yra beveik 8 tūkst. tonų M1 klasės elektromobilių ir hibridinių, varomų elektra ir benzinu, automobilių baterijų – maždaug tiek svertų ir 18 Puntuko akmenų.

Gamintojų ir importuotojų asociacija, remdamasi VĮ „Regitra“ teikiama transporto priemonių registracijos statistika, skaičiuoja, kad šiuo metu Lietuvoje yra beveik 8 tūkst. tonų M1 klasės elektromobilių ir hibridinių, varomų elektra ir benzinu, automobilių baterijų – maždaug tiek svertų ir 18 Puntuko akmenų.

Gamintojų ir importuotojų asociacija, remdamasi VĮ „Regitra“ teikiama transporto priemonių registracijos statistika, skaičiuoja, kad šiuo metu Lietuvoje yra beveik 8 tūkst. tonų M1 klasės elektromobilių ir hibridinių, varomų elektra ir benzinu, automobilių baterijų – maždaug tiek svertų ir 18 Puntuko akmenų.

Gamintojų ir importuotojų asociacija, remdamasi VĮ „Regitra“ teikiama transporto priemonių registracijos statistika, skaičiuoja, kad šiuo metu Lietuvoje yra beveik 8 tūkst. tonų M1 klasės elektromobilių ir hibridinių, varomų elektra ir benzinu, automobilių baterijų – maždaug tiek svertų ir 18 Puntuko akmenų.

Gamintojų ir importuotojų asociacija, remdamasi VĮ „Regitra“ teikiama transporto priemonių registracijos statistika, skaičiuoja, kad šiuo metu Lietuvoje yra beveik 8 tūkst. tonų M1 klasės elektromobilių ir hibridinių, varomų elektra ir benzinu, automobilių baterijų – maždaug tiek svertų ir 18 Puntuko akmenų.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas