„Renault“ pristatė naująjį „Grand Kangoo“ modelį: didžiulis keleivių salonas ir krovinių skyrius, kuris tiks kiekvienam

Per 25 metus nuo tada, kai „Renault Kangoo“ tapo „ludospace“ (laisvalaikio MPV) segmento pradininku, pasižyminčiu išskirtiniu dizainu, aukščiausio lygio praktiškumu ir pirmosiomis stumdomomis šoninėmis durimis, modelis neatsiliko nuo savo laikotarpio ir išliko novatoriškas.

„Renault“ pristatė naująjį „Grand Kangoo“ modelį: didžiulis keleivių salonas ir krovinių skyrius, kuris tiks kiekvienam

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

Be to, tai yra vienintelė tokio pobūdžio sėkmės istorija: „Renault“ 50 pasaulio šalių pardavė daugiau kaip 4,4 mln. „Kangoo“ automobilių, o elektrinė versija nuo 2011 m. yra geriausiai parduodama savo segmente. Modelis sujungia geriausias savybes iš abiejų pasaulių – tai yra elegantiško dizaino erdvus automobilis šeimai ir automobilis verslo klientams, ypač dėl erdvės kroviniams ir tvirtumo.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas