Rinkoje debiutuojantis elektrinis „Mercedes-Benz eActros 600“ vilkikas vienu įkrovimu įveikė daugiau nei 500 kilometrų

40 tonų sveriantis „eActros 600“ bandomasis junginys iš Štutgarto nuvyko į Pietų Tirolį, nuvažiuodamas 530 kilometrų vienu įkrovimu. Bolcano mieste vilkiko akumuliatoriai buvo įkrauti ir jis sėkmingai grįžo į Štutgartą – įveikdamas daugiau nei 1000 kilometrų su vienu tarpiniu įkrovimu.

Rinkoje debiutuojantis elektrinis „Mercedes-Benz eActros 600“ vilkikas vienu įkrovimu įveikė daugiau nei 500 kilometrų

Sunkų krovinį vežantis vilkikas per 7 valandas įveikė Švabijos Juros kalnų grandinę, keliaudamas pro Aichelbergą, Kufšteiną ir Brenerio greitkeliu pasiekdamas Bolcaną. Toks realaus gyvenimo bandymas buvo sėkmingas dėl itin efektyviai veikiančios „eActros“ pavaros, didelės talpos baterijos ir galios derinio, leidžiančio efektyviai judėti sudėtingos topografijos keliais.

Sunkų krovinį vežantis vilkikas per 7 valandas įveikė Švabijos Juros kalnų grandinę, keliaudamas pro Aichelbergą, Kufšteiną ir Brenerio greitkeliu pasiekdamas Bolcaną. Toks realaus gyvenimo bandymas buvo sėkmingas dėl itin efektyviai veikiančios „eActros“ pavaros, didelės talpos baterijos ir galios derinio, leidžiančio efektyviai judėti sudėtingos topografijos keliais.

Sunkų krovinį vežantis vilkikas per 7 valandas įveikė Švabijos Juros kalnų grandinę, keliaudamas pro Aichelbergą, Kufšteiną ir Brenerio greitkeliu pasiekdamas Bolcaną. Toks realaus gyvenimo bandymas buvo sėkmingas dėl itin efektyviai veikiančios „eActros“ pavaros, didelės talpos baterijos ir galios derinio, leidžiančio efektyviai judėti sudėtingos topografijos keliais.

Sunkų krovinį vežantis vilkikas per 7 valandas įveikė Švabijos Juros kalnų grandinę, keliaudamas pro Aichelbergą, Kufšteiną ir Brenerio greitkeliu pasiekdamas Bolcaną. Toks realaus gyvenimo bandymas buvo sėkmingas dėl itin efektyviai veikiančios „eActros“ pavaros, didelės talpos baterijos ir galios derinio, leidžiančio efektyviai judėti sudėtingos topografijos keliais.

Sunkų krovinį vežantis vilkikas per 7 valandas įveikė Švabijos Juros kalnų grandinę, keliaudamas pro Aichelbergą, Kufšteiną ir Brenerio greitkeliu pasiekdamas Bolcaną. Toks realaus gyvenimo bandymas buvo sėkmingas dėl itin efektyviai veikiančios „eActros“ pavaros, didelės talpos baterijos ir galios derinio, leidžiančio efektyviai judėti sudėtingos topografijos keliais.

Sunkų krovinį vežantis vilkikas per 7 valandas įveikė Švabijos Juros kalnų grandinę, keliaudamas pro Aichelbergą, Kufšteiną ir Brenerio greitkeliu pasiekdamas Bolcaną. Toks realaus gyvenimo bandymas buvo sėkmingas dėl itin efektyviai veikiančios „eActros“ pavaros, didelės talpos baterijos ir galios derinio, leidžiančio efektyviai judėti sudėtingos topografijos keliais.

Sunkų krovinį vežantis vilkikas per 7 valandas įveikė Švabijos Juros kalnų grandinę, keliaudamas pro Aichelbergą, Kufšteiną ir Brenerio greitkeliu pasiekdamas Bolcaną. Toks realaus gyvenimo bandymas buvo sėkmingas dėl itin efektyviai veikiančios „eActros“ pavaros, didelės talpos baterijos ir galios derinio, leidžiančio efektyviai judėti sudėtingos topografijos keliais.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas