„Xiaomi SU7 Ultra“ pasižymi dar agresyvesniu dizainu, kurį pabrėžia įspūdinga žaibiškai geltona apdaila. Žemas priekinis spoileris surenka visą orą ir nukreipia jį per variklio dangtį, pailginti šoniniai slenksčiai išlygina oro srautą, o didžiulis galinis sparnas yra atsakingas už papildomos prispaudžiamosios jėgos sukūrimą.
Neseniai įvykusios spaudos konferencijos metu nebuvo skelbiama apie galimą naujojo elektromobilio prekybą. Tačiau tai truko neilgai. Pristačiusi savo kol kas beprotiškiausią elektromobilio koncepciją, „Xiaomi“ patvirtino, kad jau 2025 metų pirmoje pusėje išleis „SU7 Ultra“.
Praėjusią savaitę debiutavęs „SU7 Ultra Concept“ pademonstravo įspūdingas specifikacijas. Pasak „Xiaomi“ generalinio direktoriaus Lei Juno, tikimasi, kad dauguma komponentų bus perkelti į serijinį modelį.
„Ultra“ elektromobilio modelyje išliks ta pati važiuoklės konstrukcija, trigubo variklio konfigūracija ir akumuliatoriaus paketas, todėl žadamos prototipo galimybes atitinkančios eksploatacinės savybės. Čia naudojamas „Xiaomi“ patentuotas „HyperEngine V8s“ elektrinis variklis, kuris yra galingiausias iki šiol.
Didžiausias greitis – 27 200 aps/min, 578 arklio galių, o didžiausias sukimo momentas – 635 Nm, todėl vien šis variklis yra rimtas kūrinys. Tačiau vieno variklio neužtektų, kad „Ultra“ atitiktų savo drąsius teiginius.
„SU7 Ultra“ prototipe sumontuoti trys elektriniai varikliai – du V8S ir vienas V6S – generuojantys bendrą maksimalią 1 548 AG galią. Tai daugiau galios nei „Lucid Air Sapphire“ ar „Zeekr 001 FR“. Verta paminėti ir tai, jog šis prototipas turi kone 52 proc. daugiau galios nei „Tesla Model S Plaid“.