Kinijos bendrovė „Penghui Energy“ paskelbė apie savo pirmąjį kietojo būvio akumuliatorių, kuris gali pralenkti rinkoje įsitvirtinusius žaidėjus.
Šios įmonės sprendimas pasižymi 280 Wh/kg energijos tankiu, o tai nėra itin įspūdinga, nes dabartinių aukščiausio lygio ličio jonų akumuliatorių energijos tankis gali siekti 250 Wh/kg, tačiau įdomu tai, kad jis kainuoja tik 15 proc. brangiau nei vidutinis standartinis akumuliatoriaus elementas, naudojamas šiuolaikiniuose elektromobiliuose.
„Penghui Energy“ atstovų teigimu, jiems pavyko pasiekti nepaprastą proveržį gamyboje. Šiuo metu yra trys kietakūnio akumuliatoriaus gamybos būdai – polimerinis, sieros/halidinis ir oksidinis. Bendrovė taiko būtent pastarąjį būdą ir jau išsprendė visas kliūtis, susijusias su oksidinių kietojo kūno elektrolitų gamyba.
Oksidiniams elektrolitams gaminti reikalinga aukšta temperatūra, todėl keraminė medžiaga, taip pat naudojama baterijose, yra pernelyg trapi. Todėl gamintojas sugalvojo elektrolito dengimo šlapiuoju būdu procesą. Šis procesas išsprendė ne tik temperatūros problemas, bet ir supaprastino gamybą.
Dėl naujojo proceso gamybos sąnaudos sumažėjo iki standartinio ličio jonų akumuliatoriaus gamybos sąnaudų. Dabar ji yra tik 15 proc. didesnė, tačiau „Penghui Energy“ mano, kad per ateinančius trejus-penkerius metus, toliau optimizuodama procesą ir medžiagų tvarkymą, gali pasiekti paritetą.
Dabartinė baterija žada 600 įkrovimo ciklų trukmę ir darbinę temperatūrą nuo -20 °C iki maždaug 85 °C. Kaip minėjome, kol kas jos energijos tankis yra 280 Wh/kg, tačiau iki masinės gamybos pradžios jis gali padidėti iki 300 Wh/kg, o tai būtų reikšmingesnis dabartinių sprendimų patobulinimas.
Kalbant apie tai, „Penghui Energy“ planuoja kitais metais pradėti nedidelę bandomąją mokslinių tyrimų programą ir nedidelės apimties gamybą, o 2026 metais pradės veikti visiškai masinės gamybos įrenginys.
I don’t think the title of your article matches the content lol. Just kidding, mainly because I had some doubts after reading the article.