„Tesla“ automobiliai tiesiog šluojami iš prekybos vietų: atskleista naujausia pardavimų statistika, tokių rezultatų nesitikėjo net ir ekspertai

Automobilių rinka keičiasi. Visame pasaulyje vis labiau populiarėja elektrinės transporto priemonės, o tai atsispindi ir pardavimų ataskaitose. Dabar pasirodė naujienos ir iš JAV elektromobilių milžinės „Tesla“, kuri pradėjo taikyti dar agresyvesnę pardavimų strategiją.

„Tesla“ automobiliai tiesiog šluojami iš prekybos vietų: atskleista naujausia pardavimų statistika, tokių rezultatų nesitikėjo net ir ekspertai

Elono Musko valdoma bendrovė dar metų pradžioje sumažino savo elektrinių automobilių kainas ne tik JAV ir Kinijoje, bet ir Europos rinkoje. Dabar aiškėja, jog tai davė rezultatą, kokio veikiausiai ir buvo tikėtasi. Remiantis vasario mėnesio duomenimis, „Tesla“ pardavimai Kinijoje išaugo beveik 26 proc., o pirkėjams buvo pristatyta daugiau nei 74 tūkst. elektromobilių.

Elono Musko valdoma bendrovė dar metų pradžioje sumažino savo elektrinių automobilių kainas ne tik JAV ir Kinijoje, bet ir Europos rinkoje. Dabar aiškėja, jog tai davė rezultatą, kokio veikiausiai ir buvo tikėtasi. Remiantis vasario mėnesio duomenimis, „Tesla“ pardavimai Kinijoje išaugo beveik 26 proc., o pirkėjams buvo pristatyta daugiau nei 74 tūkst. elektromobilių.

Elono Musko valdoma bendrovė dar metų pradžioje sumažino savo elektrinių automobilių kainas ne tik JAV ir Kinijoje, bet ir Europos rinkoje. Dabar aiškėja, jog tai davė rezultatą, kokio veikiausiai ir buvo tikėtasi. Remiantis vasario mėnesio duomenimis, „Tesla“ pardavimai Kinijoje išaugo beveik 26 proc., o pirkėjams buvo pristatyta daugiau nei 74 tūkst. elektromobilių.

Elono Musko valdoma bendrovė dar metų pradžioje sumažino savo elektrinių automobilių kainas ne tik JAV ir Kinijoje, bet ir Europos rinkoje. Dabar aiškėja, jog tai davė rezultatą, kokio veikiausiai ir buvo tikėtasi. Remiantis vasario mėnesio duomenimis, „Tesla“ pardavimai Kinijoje išaugo beveik 26 proc., o pirkėjams buvo pristatyta daugiau nei 74 tūkst. elektromobilių.

Elono Musko valdoma bendrovė dar metų pradžioje sumažino savo elektrinių automobilių kainas ne tik JAV ir Kinijoje, bet ir Europos rinkoje. Dabar aiškėja, jog tai davė rezultatą, kokio veikiausiai ir buvo tikėtasi. Remiantis vasario mėnesio duomenimis, „Tesla“ pardavimai Kinijoje išaugo beveik 26 proc., o pirkėjams buvo pristatyta daugiau nei 74 tūkst. elektromobilių.

0 komentarų

Prašome gerbti kitus komentatorius. Gerų diskusijų! Apsauga nuo robotų rūpinasi reCAPTCHA ir yra taikoma „Google“ privatumo politika ir naudojimosi sąlygos.

Taip pat skaitykite

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas