„Tesla Supercharger“ tinklas pamažu, bet užtikrintai atsivėrė ir kitų bendrovių transporto priemonėms, todėl iškilo specifinių problemų, nes įkrovimo prievadų vietos skirtinguose modeliuose labai skiriasi.
Super įkrovimo įrenginiai iš pradžių buvo sukurti atsižvelgiant tik į „Tesla“, todėl jų kabeliai yra trumpi. Tačiau dabar, kai minėtais įkrovikliais naudojasi ir kiti automobiliai, Elono Musko kompanija nusprendė padidinti ilgesnių kabelių skaičių „Superchargers“ įkrovikliuose. Bendrovė tikisi, kad per ateinančius 18 mėnesių ilgų kabelių bus daugiau nei trumpų.
Be to, bus tiksliau apskaičiuojamas stovėjimo vietų prie greitojo įkrovimo stotelių užimtumas, nes „Tesla“ teigia, kad dabar gali nustatyti, kada elektromobilis, kurio įkrovimo prievadas yra ne galinėje kairėje ar priekinėje dešinėje pusėje, yra prijungtas prie trumpo kabelio greitojo įkrovimo stotelės. Taigi nebebus per daug žadama apie stotelių užimtumą. Ateityje bus sudarytas tikslus vietos žemėlapis ir dar greičiau atnaujinamas stendų užimtumas.
Iki šiol daugiau kaip 1,5 tūkst. „Supercharger“ įkrovimo aikštelių buvo pakeistos taip, kad vairuotojams niekada nereikėtų naudotis daugiau kaip 2 įkrovimo vietomis, kad galėtų įkrauti, ir tai akivaizdžiai padidino bendrą stovėjimo aikštelių prieinamumą.
Galiausiai „Tesla“ teigia skatinanti kitus automobilių gamintojus perkelti įkrovimo prievadų vietas į galinę kairę arba priekinę dešinę, kad būtų užtikrintas sklandus suderinamumas su daugiau kaip 30 tūkst. trumpųjų kabelių įkroviklių, kuriais visame pasaulyje gali naudotis kiti elektromobiliai.